استقلال - تراکتور/ روزی که فرهاد یک سال انتظارش را می کشید!

استقلال عصر امروز (سه شنبه) میزبان تراکتور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و تراکتور عصر امروز در شرایطی از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه به میزبانی استادیوم آزادی تهران رو در روی هم صف آرایی می‌کنند که آبی‌های پایتخت برای قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارند. تراکتوری‌ها اگر می‌خواهند کور سوی امیدشان به سهمیه زنده بماند، باید استقلال را مغلوب کنند البته نبردهای استقلال و تراکتور همواره جدا از جذابیت‌های جدولی، جدالی حیثیتی به شمار می‌رود که برای طرفداران متعدد هر دو طرف دارای اهمیت فراوانی است.

امضای صدرنشینی، در گرو کسب هر سه امتیاز

شاگردان فرهاد مجیدی هر چه در آسیا و جام حذفی درخشان ظاهر شدند در لیگ کاملاً از کورس قهرمانی از دو رقیب سنتی خود یعنی سپاهان و پرسپولیس جا مانده‌اند و تنها به کسب سهمیه آسیایی می‌اندیشند. استقلال هم اکنون توانسته اختلاف خوبی با سایر رقبا بیندازد و حالا این فرصت را دارد تا با برد در دیدار مستقیم مقابل تراکتور، ضمن کنار زدن یکی از رقبای اصلی خود در راه صعود به پلی آف آسیا، سهمیه‌اش را تا حدودی زیادی قطعی کند.

استقلال - تراکتور/ روزی که فرهاد یک سال انتظارش را می کشید!

این در حالی است که آبی پوشان در هفته‌های اخیر با مشکلات فراوانی از مدیریت باشگاه تا قهر خارجی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند اما باز هم انگیزه استقلالی‌ها برای این مسابقه حساس بسیار زیاد است. آنها فصل گذشته در فینال جام حذفی مقابل تراکتور شکست خوردند تا با ناکامی در کسب جام، فرهاد مجیدی نیز از هدایت آبی پوشان کنار گذاشته شود تا به این ترتیب دیدار امشب به فرصتی مناسب برای انتقام فرهاد بدل شود.

متخصص به موقع رسید!

تراکتور برای شیخ دیاباته در دو فصلی که در فوتبال ایران توپ زده، خوش‌یمن‌ترین رقیب بوده و معمولاً بهترین عملکردش را برای تیتیها کنار می‌گذارد. حالا دوباره پس از سفر چند هفته‌ای به فرانسه، دیاباته به ایران بازگشته و احتمالاً مقابل سرخ‌های تبریزی به میدان خواهد رفت.

استقلال - تراکتور/ روزی که فرهاد یک سال انتظارش را می کشید!

او با پنج گل زده بهترین گلزن تاریخ دیدارهای استقلال و تراکتور است و امیدوار است با درخشش در بازی امشب، بازگشتی باشکوه پس از چند مسابقه داشته باشد.

آخرین شانس‌های تبریز برای آسیایی شدن

تراکتوری‌ها که فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند پس از تعویض چند سرمربی و حواشی فراوان، بالاخره سکان هدایت خود را در اختیار چهارمین سرمربی فصل جاری شان قرار دادند. فیروز کریمی از دیدار قبلی جانشین رسول خطیبی شد و در نخستین گام با خوش شانسی از سد گاندوهای اصفهانی گذشت.

استقلال - تراکتور/ روزی که فرهاد یک سال انتظارش را می کشید!

آنها همانند استقلال نماینده ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند ولی در جام حذفی به دست آلومینیوم کنار رفتند تا تنها شانس‌شان برای حضور در ACL, کسب سهمیه از لیگ برتر باشد. جایگاه کنونی تیتیها در جدول پنجمی است اما برای رسیدن به رده سوم، باید استقلال را برده و در هفته‌های آینده به انتظار امتیازسوزی شاگردان فرهاد بپردازند تا شاید بتوانند فاصله ۸ امتیازی با آبی‌های پایتخت را جبران کنند.

کد خبر 505358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.