آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام+ آموزش تصویری

آرشیو اینستاگرام یکی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن است که با آن می‌توانیم محتوایی که انتشار داده‌ایم را از دید دیگران مخفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینستاگرام پس از این که کاربران این شبکه اجتماعی به طور مداوم درخواست داشتند تا قابلیتی به این اپلیکیشن اضافه شود که با آن بتوانند برخی از پست‌هایشان را از پروفایلشان حذف کنند، اما بالاخره این قابلیت تحت عنوان آرشیو اینستاگرام معرفی شد. حالا به لطف این قابلیت کاربران می‌توانند هرکدام از پست‌هایشان را از دید مخفی کنند و دیگر نیازی نیست آن‌ها را به طور کامل حذف کنند. در ادامه به نحوه آرشیو کردن و از آرشیو خارج کردن پست‌های اینستاگرام می‌پردازیم:

  • همانطور که اشاره کردیم شما با آرشیو اینستاگرام می‌توانید هرکدام از پست‌هایتان را از دید دنبال‌ کنندگان مخفی کنید، اما آرشیو کردن پست اینستاگرام چگونه است؟ برای آرشیو کردن پست در اینستاگرام ابتدا پستی که می‌خواهید مخفی کنید را انتخاب کنید سپس روی سه نقطه بالای سمت راست پست کلیک و گزینه Archive را انتخاب کنید.

آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام+ آموزش تصویری

آن پست بلافاصله از پروفایل شما به قسمت Archive انتقال پیدا خواهد کرد. حالا برای دیدن پست‌های پنهان شده در اینستاگرام، سه خط بالای سمت راست صفحه پروفایلتان را لمس کرده و گزینه Archive را انتخاب کنید.

آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام+ آموزش تصویری

در پنجره بعدی در بالای صفحه عبارت Stories Archive را مشاهده می‌کنید و می‌توانید استوری‌هایی که آرشیو کرده‌اید در این قسمت ببینید. اگر آن را لمس کنید در پایین صفحه دو گزینه Posts Archive و Live Archive را مشاهده می‌کنید. با انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌توانید پست‌ها یا لایوهایی که آرشیو کرده‌اید را هم ببینید.

همچنین می‌توانید محتوای آرشیو شده را با انتخاب سه زبانه‌ای که در صفحه اول وجود دارد روی نقشه ببینید یا تاریخ آرشیو شدنشان را روی تقویم مشاهده کنید. برای پاک کردن آرشیو اینستاگرام نیز باید به تک تک آیتم‌ها بروید و با انتخاب سه نقطه بالای سمت راست آن‌ها گزینه Delete را انتخاب کنید.

آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام+ آموزش تصویری

کد خبر 505317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.