عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ تیرماه

در این بسته خبری از ممنوعیت ورود به آرامستان دارالسلام تا جمع‌آوری بیش از ۲۱۲۳ تن زباله از سطح شهر و احداث مخزن ذخیره پنج هزار متر مکعبی فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

رنگ آمیزی ۶۰۰ مترمربع گذر عابرپیاده و سرعت کاه در سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ۶۰۰ مترمربع گذر عرضی عابرپیاده و سرعت کاه در نقاط مختلف شهر با استفاده از رنگ دو جزئی ترافیکی رنگ آمیزی شد.

آسفالت ۹۲ هزار متر مربع از معابر سبزوار

حسین دولت آبادی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: طی سه ماه گذشته ۹۲ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر آسفالت شده است.

تعطیلی مراکز تفریحی و بوستان‌های زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از تعطیلی مراکز تفریحی و بوستان‌های سطح شهر بر اساس دستور ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ورود به موج پنجم شیوع کرونا، پارک‌ها و بوستان‌های سطح از تاریخ ۱۴ تیرماه دوباره خاموش و تعطیل خواهند شد.

جمع‌آوری بیش از ۲۱۲۳ تن زباله از سطح شهر

بیش از دو هزار و ۱۲۳ تن زباله در قالب ۶۱۹ سرویس به شیوه سنتی و مکانیزه در هفته پانزدهم سال ۱۴۰۰ توسط حوزه خدمات شهری شهرداری قدس از سطح شهر جمع‌آوری شد و به گود زباله انتقال یافت.

ممنوعیت ورود به آرامستان دارالسلام اسلامشهر

مسلم مولایی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری اسلامشهر از تداوم ممنوعیت ورود به دارالسلام و برگزاری هرگونه مراسم در این آرامستان خبر داد.

اجرای طرح ممیزی املاک در آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا از اجرای طرح ممیزی املاک در این شهر خبر داد.

احداث مخزن ذخیره ۵ هزار متر مکعبی فردیس

پروژه احداث مخزن ذخیره شهر فردیس با ظرفیت ۵ هزار متر مکعبی و با هدف تأمین و ذخیره آب مورد نیاز جهت پوشش مناطق شمالی فردیس، شهرک وحدت و منظریه، احداث می‌شود.

افزایش عملیات نجات حبس شدگان در آسانسورهای گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از افزایش عملیات‌های امداد و نجات حبس شدگان در آسانسور همزمان با افزایش میزان قطعی برق خبر داد.

گلایه کارگران شهرداری خرمشهر از روند پرداخت دستمزد

کارگران شهرداری خرمشهر نسبت به تأخیر در پرداخت معوقات مزدی خود اعتراض کردند؛ این کارگران اذعان کردند پرداخت حقوق کارگران در گرو وصول ارزش افزوده است.

سنگ فرش پارک «برون پهنه» شهرکرد

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: اجرای پروژه سنگ فرش پارک برون پهنه انجام می‌شود.

کد خبر 505249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.