۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
همه برای یکی در بارسلونا!

کاتالان‌ها از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند تا بتوانند قرارداد فوق ستاره آرژانتینی را دوباره تمدید و شرایط ماندنش را مهیا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، ماندن مسی هم برای بارسلونا هدف محسوب می‌شود و هم یک مسیر صعب‌العبور، آبی و اناری‌ها اگر بخواهند ستاره آرژانتینی را نگه دارند باید بی خیال برخی از بازیکنان فعلی شوند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا به برخی از بازیکنانش همچون پیانیچ فرصت داده است تا به صورت رایگان تیم را ترک کنند. در صورت جدایی چنین بازیکنانی، بارسا می‌تواند تعادل مالی لازم برای ماندن را ایجاد کند تا میزان دستمزدهای پرداختی متعادل شود.

البته میرالیم پیانیچ تنها گزینه مد نظر نیست و در کنار این بازیکن بوسنیایی، ساموئل اومتیتی نیز حضور دارد که باشگاه بارها درباره جدایی با او صحبت کرده است. احتمالاً اومتیتی پیشنهاد جدی و قابل توجهی از سوی تیمی نداشته باشد و به همین دلیل پروسه جدایی او از کاتالان‌ها وارد مرحله سختی شده است.

با پایین آوردن صورتحساب دستمزد کلی که حدود ۲۰۰ میلیون یورو (۲۳۷ میلیون دلار) تخمین زده می‌شود، بارسلونا قادر خواهد بود هزینه تمدید قرارداد با مسی را تأمین کند و این بازیکن را در نیوکمپ نگه دارد، آن هم در حالی که مسی در حال حاضر از امضای قرارداد با بارسا خودداری کرده است.

گفته شده است که هیچیک از این دو بازیکن یعنی پیانیچ و اومتیتی نقشی در برنامه‌های رونالد کومان نخواهند داشت و در واقع مهره‌های اضافی محسوب می‌شوند. با توجه به شرایط ذکر شده، احتمال جدایی پیانیچ زیاد است اما اومتیتی مایل است تا بتواند خود را ثابت کرده و جایگاهش در تیم را دوباره به دست بیاورد.

کد خبر 505240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.