گیتی پسند منافع ملی را در اولویت قرار داده است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در لیگ امسال کار سخت است، حدوداً با ۲۰ جلسه تمرین وارد مسابقات خواهیم شد که حرفه‌ای نیست، اما گیتی پسند منافع ملی را در اولویت قرار داده و سختی هارا تحمل می‌کنیم تا تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار در رابطه با وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: با بازیکنانی که ملی پوش نیستند تمرینات را شروع کردیم که شکل درستی نداشت و به شکل ویژه و رسمی از این هفته تمریناتمان را شروع می‌کنیم. تیم گیتی پسند هنوز کامل نشده و با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم، اما می‌خواهیم نقل و انتقالات شلوغی نداشته باشیم و فقط در پست‌هایی که ضعف داریم بازیکن جذب کنیم.

وی ادامه داد: با برخی از بازیکنان جوان لیگ یک در حال مذاکره هستیم و قصد داریم آن‌ها را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه گیتی پسند همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند، تصریح کرد: اول فصل قول قهرمانی به باشگاه ندادم ولی می‌دانم مسئولیت تیمی را برعهده گرفتم که برای قهرمانی می‌جنگد، ما هم تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهیم.

کشاورز در خصوص خدمت سربازی سعید احمد عباسی، خاطر نشان کرد: عباسی مشکلی جزئی داشت که چون قصد تحصیل دارد در نظام وظیفه این مشکل را حل کردند و این بازیکن را همراه خود در لیگ داریم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین چالش تیم ملی فوتسال عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه است، گفت: زمان زیادی به جام جهانی باقی نمانده است، اما بازی‌های تدارکاتی و دوستانه تیم ملی فوتسال یکی پس از دیگری لغو می‌شود که به تیم ملی آسیب می‌زند. بخشی از لغو شدن بازی‌های دوستانه به خاطر کرونا است ولی بخش دیگر آن به خاطر عدم هماهنگی روابط بین‌المللی است که بازی‌ها کنسل می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: مرجع بالا دستی فدراسیون فوتبال است که امور بین‌الملل آن باید به کمیته فوتسال کمک کند تا مشکلات حل شود.

کشاورز در رابطه با بازگشت دوباره به اصفهان و گیتی پسند، اظهار کرد: بیش از ده سال در اصفهان فعالیت کردم، از مردم اصفهان تشکر می‌کنم زیرا در روزهای بد و خوب من را حمایت کردند. اصفهان را خانه خودم می‌دانم و بیشترین فعالیت حرفه‌ای ورزشی در رشته فوتسال در اصفهان باشگاه گیتی پسند بوده است که خاطرات خوبی با این شهر و مردمش دارم.

وی با بیان اینکه قرار بود لیگ از ۷ مرداد شروع شود ولی تغییر کرد و ۱۴ مرداد آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در لیگ امسال کار سخت است، حدوداً با ۲۰ جلسه تمرین وارد مسابقات خواهیم شد که حرفه‌ای نیست، اما گیتی پسند منافع ملی را در اولویت قرار داده و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم تا تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.

کد خبر 505238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.