تلاش تاتنهام برای حفظ هری کین

مهاجم گلزن انگلیسی اصرار بر ترک تاتنهام دارد و سران این باشگاه اصرار بر ماندن وی؛ جنگی که تنها می تواند یک برنده داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی جدید باشگاه تاتنهام می‌خواهد هری کین را در این باشگاه حفظ کند اما می‌گوید فعلاً با این بازیکن صحبتی نداشته است چرا که او در حال طی کردن آخرین روزهای یورو ۲۰۲۰ با تیم ملی انگلیس است.

مهاجم ۲۷ ساله انگلیسی پیش از این اعلام کرده بود که دیگر قصد بازی کردن در تاتنهام را ندارد و علی رغم سال‌های متمادی حضورش در این تیم، بالاخره تصمیم به ترک باشگاه گرفته است. باشگاه‌های متعددی نیز از جمله منچستر سیتی خواهان جذب او هستند. حتی ماه گذشته سیتیزن ها پیشنهادی صد میلیون دلاری دادند که با مخالفت روبرو شد.

سه سال از قرارداد کین با تاتنهام باقی مانده است، با این وجود وی به عنوان یکی از برترین گلزنان لیگ جزیره که فصل قبل نیز موفق به زدن ۲۳ گل و کسب عنوان آقای گلی شد اعتقاد دارد که باید مسیر فوتبالی خود را در باشگاه دیگری دنبال کند و ماندن او در تاتنهام نمی‌تواند سرانجام خوبی داشته باشد.

این در حالی است که تاتنهام مسابقات لیگ برتر ۲۰۲۰/۲۱ را با حضور در رده هفتم جدول به پایان برد و فینال جام کارابائو را نیز به منچسترسیتی واگذار کرد تا یک فصل دیگر را بدون کسب هیچ گونه عنوان قهرمانی و افتخاری به پایان برساند و این دقیقاً ایرادی است که کین به شرایط تیمش گرفته است.

کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، تاکنون ۳ گل در مسابقات قهرمانی اروپا به ثمر رسانده و به آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی کمک کرده است. با توجه به شرایط موجود نمی‌توان انتظار داشت که وی پیش از پایان مسابقات در خصوص آینده‌اش در فوتبال باشگاهی صحبت کند و به همین دلیل فعلاً باید منتظر بود و دید سرنوشت مذاکرات پاراتیچی به عنوان نماینده تاتنهام و کین به چه شکل پیش می‌رود.

کد خبر 505230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.