سایپا به CAS برود، دو سال دیگر حکم می‌گیرد/اگر نفوذ داشتیم، جلو ضرر خودمان را می‌گرفتیم!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: این حق قانونی سایپا است که پرونده را در فیفا یا CAS دنبال کند اما اگر پرونده را به CAS ببرد، رأی آن دو سال دیگر صادر می‌شود که عملیاتی نخواهد بود.

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بیانیه تند باشگاه سایپا نسبت به رأی کمیته استیناف و اعلام پیگیری از مراجع بین‌المللی، اظهار کرد: واکنشی به بیانیه سایپا نداریم و آنها هر طور که می‌دانند عمل کنند. رأی کمیته استیناف قطعی است و آنها می‌توانند از مراجع بالاتر پیگیری کنند. این حق قانونی سایپا است که پرونده را در فیفا یا CAS دنبال کند همانطور که ما حق خودمان می‌دانستیم.

وی با اشاره به مدت زمان طولانی بررسی این پرونده در مراجع بین‌المللی، اضافه کرد: البته این را هم باید اضافه کنم که سایپا اگر پرونده را به CAS ببرد، رأی آن دو سال دیگر صادر می‌شود که عملیاتی نخواهد بود.

مدیرعامل ذوب آهن درباره صحبت سایپایی‌ها مبنی بر این که رأی استیناف ادله قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: هر کسی برداشت خودش را از قانون دارد و با توجه به شواهد و مدارک قاضیان کمیته استیناف رأی قبلی را درست ندانسته‌اند.

فریدونی در واکنش به ابراز نگرانی از سوی باشگاه سایپا به داوری دیدار امروز مقابل ذوب آهن، تصریح کرد: چنین واکنش‌هایی از سوی سایپا طبیعی است. با این حال این قیاس مع‌الفارق است و در دیدار رفت استدلال می‌کردند چون داور اصفهانی بوده برای ذوب آهن پنالتی گرفته است ولی حالا که داور دیگر اصفهانی نیست به علاوه اگر نفوذی داشتیم، جلو ضرر خودمان از نحوه داوری را می‌گرفتیم.

کد خبر 505141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.