مدیریت در شهرداری‌ها نیازمند برنامه‌ریزی علمی و اجرایی است

شهردار بندرعباس با بیان این که مدیریت در شهرداری‌ها نیازمند برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرایی در مسیر توسعه همه جانبه است، گفت: نقش شهرداری و دهیاری را در آبادی و آبادانی شهرها و روستاها نمی‌توان نادیده گرفت.

عباس امینی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت ۱۴ تیر ماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: فراهم سازی آسایش، امنیت، سلامت اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و جلب رضایتمندی شهروندان در شهرها، حاصل تلاش‌ و حمیت و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است.

وی با اشاره به این که مدیریت در شهرداری‌ها نیازمند برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرایی در مسیر توسعه همه جانبه است، افزود: نقش شهرداری و دهیاری را در آبادی و آبادانی شهرها و روستاها نمی‌توان نادیده گرفت.

شهردار بندرعباس با اشاره به خدمات متعدد شهرداری‌ها در کشور، تصریح کرد: خدمات متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای شهری، حفظ پاکیزگی شهر، مدیریت بحران، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.

امینی‌زاده گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با توجه به وظایفی که مطابق قانون برای سازماندهی مسائل مختلف بر عهده دارند، جایگاه ویژه‌ای در سطح مدیریت منطقه‌ای داشته و مورد توجه شهروندان، نخبگان و صاحبنظران و رسانه‌ها هستند.

وی تاکید کرد: مجموعه فعالیت‌ها و تشکیلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره تمامی شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است و شاید از این حیث دستگاهی نظیر آنها وجود نداشته باشد.

کد خبر 505140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.