آتش‌نشانان فومن به ۱۴۹ ماموریت اعزام شدند

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این واحد در سه ماهه نخست سال جاری به ۱۴۹ مورد ماموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

امین خوش برش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش نشانان فومن در سه ماه نخست سال جاری به ۶۳ مورد عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد آتش سوزی، هشت مورد مسکونی، چهار مورد تجاری، ۲۹ مورد خار و خاشاک، هشت مورد باغ، ۹ مورد ضایعات، چهار مورد تصادف منجر به حریق و یک مورد کنتور برق بوده است.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن افزود: این واحد در زمینه امداد و نجات جاده‌ای ۲۴ مورد، تصادفات خودرو منجر به جرح پنج مورد، واژگونی خودرو سه مورد، انفجار گاز سه مورد، جا ماندن کلید هفت مورد، محبوس شدن در آسانسور چهار مورد، محبوس شدن در اتاق منزل سه مورد، رهاسازی انگشتر دو مورد، صید حیوانات موذی ۲۱ مورد و حوادث متفرقه از قبیل سقوط درخت و تیر چراغ برق ۱۴ مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.

وی یادآور شد: این تعداد عملیات در شهر و حومه شهر فومن انجام شده و واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن در آتش سوزی‌ها و حوادث مختلف کل این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۲۵ نیروی انسانی، سه خودروی اطفای حریق، یک خودرو امداد و نجات و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 505134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.