صدور مجوز بکارگیری ۳۴۸ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری اصفهان

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها مجوز بکارگیری ۳۴۸ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کلانشهر اصفهان صادر شد.

مهدی جمالی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده‌اند، بر اساس شاخص‌های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود با همکاری سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌ها پیش از این برای شهرداری‌های قم، شیراز، کرمانشاه و شهرکرد و شهرداری‌های استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، بوشهر، اصفهان و یزد صادر شده است.

کد خبر 505133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    سلام لطفا پیگیری بفرمایید که اسامی ۳۴۸ نفر کی اعلام میشه؟