قاتل فراری را شناسایی کنید!

قاتل فراری پس جنایت در گنبدکاووس سال ۹۷ متواری شد. قاتل فراری پس از قتل دختر هفت ساله و پدرش تحت تعقیب است. قاتل فراری تا این لحظه بازداشت نشده است. پلیس تا این لحظه قاتل فراری را دستگیر نکرده است. 

به گزارش ایمنا، فرمانده انتظامی گنبدکاووس با انتشار تصویر قاتل فراری از مردم خواست این فرد را شناسایی کرده و در صورتی که اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش دهند.

سرهنگ محمود علیفر از انتشار تصویر قاتل فراری با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی دارند موضوع را به پلیس گزارش کنند.

وی اظهار کرد: به دنبال وقوع حادثه‌ای دلخراش در سال ۹۷ که طی آن فردی، دختر هفت ساله خود و پدرش را به قتل رساند، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: اقدامات تخصصی مأموران در این راستا آغاز شد اما با توجه به متواری بودن عامل این جنایت به مکانی نا معلوم، دستگیری وی میسر نشد.

سرهنگ علیفر گفت: در همین راستا با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس، تصویر قاتل فراری منتشر تا چنانچه شهروندان اطلاعاتی از وی دارند بدون هیچ واکنش و اقدام هیجانی مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

قاتل فراری را شناسایی کنید!

منبع: رکنا

کد خبر 505047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترانه مهر شکوهیان IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    خوب شش سال بعد