ملاقات سفیر مکزیک در ایران با رییس فدراسیون تنیس

در دیدار سفیر مکزیک در ایران و رییس فدراسیون تنیس بر افزایش همکاری‌های ورزشی دو کشور از جمله رشته مهیج‌ تنیس تاکید شد.

به گزارش ایمنا، داود عزیزی در دیدار با سفیر مکزیک در ایران آمادگی فدراسیون تنیس را برای ایجاد همکاری با فدراسیون تنیس مکزیک با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های دو کشور برای رشد و تعالی تنیس مورد توجه قرار داد و گزارشی از وضعیت کنونی تنیس ایران به‌ویژه برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنیس ارائه داد.

وی همچنین به آمادگی فدراسیون تنیس برای اجرای برنامه‌هایی که مرتبط با دانش‌افزایی مربیان و داوران است اشاره و تصریح کرد که آمادگی برای اجرای برنامه‌های مشترک با فدراسیون تنیس مکزیک هم وجود دارد.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: در سال ۲۰۲۱ فدراسیون تنیس تاکنون سه رویداد بین‌المللی تنیس در رده سنی جوانان را در جزیره کیش، شیراز و ارومیه برگزار کرده است و دو رویداد بین‌المللی دیگر در اصفهان و تهران نیز پیش روی فدراسیون قرار دارد.

داود عزیزی همچنین برگزاری مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها را از جمله برنامه‌های این فدراسیون دانست و گفت: این رویداد با توجه به علاقه‌مندی سفرا و دیپلمات‌ها قرار بود سال گذشته برگزار شود اما دوران پاندمی کرونا باعث تأخیر در برگزاری شد اما با توجه به نظر مثبت وزارت امور خارجه در صدد برگزاری این رویداد هستیم.

«گیرمو الخاندرو پونته» سفیر مکزیک در ایران نیز از رونق تنیس در کشورمان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: با توجه به علاقمندی به رشته تنیس، هفته‌ای دو تا سه جلسه تمرین می‌کنم و شناخت خوبی از تنیس ایران دارم و معتقدم زمینه پیشرفت وجود دارد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندم روابط ورزشی ایران و مکزیک به‌ویژه در رشته‌های تنیس و فوتبال گسترش پیدا کند و در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهم داد و مطمئناً توسعه روابط، رونق بیشتر ورزش را به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 505034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.