کشف بیش از ۵۵۰ کیلو موادمخدر در فارس

پلیس استان فارس از کشف بیش از ۵۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر طی روزهای گذشته در شیراز و لامرد خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص کشف موادمخدر در شیراز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند که افراد قاچاقچی قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی وارد شیراز کنند.

سردار رهام‌بخش حبیبی با بیان اینکه موضوع این گزارش به صورت ویژه در دستور کار و مسیر تردد این افراد در یکی از ورودی‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و گشت زنی‌های نامحسوس مشخص شد قاچاقچیان محموله مواد مخدر را در نزدیکی ورودی شیراز و در کنار یک کوه پنهان کرده اند.

حبیبی با بیان اینکه متهم با حضور مأموران انتظامی از محل متواری شد، افزود: در بازرسی از آن مکان ۳۴۹ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلوگرم هروئین و ۲۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد، تأکید کرد: مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

۲۰۸ کیلو تریاک در "لامرد"

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز در خصوص کشف موادمخدر در لامرد، گفت: مأموران انتظامی "لامرد" از خبری مبنی بر دپو مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از بخش‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار یوسف ملک‌زاده با اشاره به اینکه مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از منزل که خالی از سکنه بود، ۲۰۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: مواد مخدر منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و پلیس در این راستا با قاچاقچیان مواد مخدر برابر با قانون و به شدت برخورد می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 505018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.