پرونده زورگیری مسلحانه از زنان کهنسال بسته شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای در چادگان که با تهدید سلاح سرد وارد منزل زنان کهنسال شده و طلاهای آنان را سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره زورگیری مسلحانه و سرقت طلا از زنان کهنسال در شهرستان "چادگان"موضوع با حساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دنبال شد.

وی افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد سارقان، چهار نفر از اهالی شهرستان هستند که شبانه وارد منزل زنان کهنسال شده و با تهدید سلاح سرد طلاهای آنان را سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با یک اقدام هوشمندانه ردپای دو تن از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان به دست آمد و کارآگاهان در یک عملیات منسجم و هماهنگ آنان را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیان گفت: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به دو فقره سرقت مذکور با همدستی دو فرد سابقه دار دیگر اعتراف کردند که این افراد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر چهار نفر با اعتراف صریح به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 504986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.