بحران کرونا نباید مانع خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شود

شهردار زاهدان گفت: بحران کرونا و مشکلات متعدد ناشی از آن نباید مانع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری زاهدان، عبدالقادر پربار اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که در سطح استان پیش آمده باید با پشتیبانی و حمایت از بخش اجرایی، نحوه خدمت رسانی به مردم را در سطح مطلوبی نگه داشته و آن را ادامه داد؛ در غیر این صورت ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز به شهروندان با اختلالاتی همراه خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط نمی‌توان به علت بحران ایجاد شده امور شهر را رها کرد، بلکه شهرداری باید با همان روند قبلی و حتی با حساسیت بیشتری نسبت به گذشته در این زمینه اقدام کند.

شهردار زاهدان گفت: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی بسیاری در نقاط مختلف شهر در دست اقدام است و باید در کمترین زمان ممکن به انجام برسد و از طرفی خدمات شهری شامل رفت و روب و جمع آوری زباله، نگهداری فضای سبز، آتش‌نشانی، آرامستان و… نیاز روزمره شهر و شهروندان است؛ لذا فعال نگه داشتن واحدهای اجرایی و خدماتی در این شرایط بدون پشتیبانی، حمایت مالی، کنترل و نظارت توسط بخش ستادی امکان‌پذیر نیست.

پربار خاطرنشان کرد: تعطیلی بخش‌های ستادی و اداری مرتبط که خود به نوعی مکمل و بخشی مهمی از حوزه‌ی اجرایی محسوب می‌شوند، قطعاً تأثیرات منفی را در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خواهد گذاشت و روند کارها را دچار اختلال خواهد کرد.

وی افزود: آیا می‌توان بخش اداری و پشتیبانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تعطیل شود و تنها بخش اجرایی و درمان حضور داشته باشند؟! شهرداری نیز همین‌گونه است یعنی بدون بخش‌های ستادی و پشتیبانی نمی‌توان امور خدماتی و اجرایی را آنطور که باید پیش ببریم.

شهردار زاهدان در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم و تعامل تمامی دستگاه‌ها همه با هم بتوانیم از این بحران سخت به سلامت عبور کنیم.

کد خبر 504933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.