احداث میدان امام حسین(ع) در ضلع شمالی شهر لیسار

شهردار لیسار گفت: میدان امام‌ حسین (ع) در ضلع شمالی این شهر با هدف کاهش ترافیک و تسهیل در تردد خودرو شهروندان و کشاورزان با ماشین آلات و ادوات کشاورزی احداث می شود.

بابک باباخانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری لیسار در دوره پنجم شورای اسلامی شهر بلواری به طول یک کیلومتر به نام شهید سردار سلیمانی احداث کرده و تابلو آن نیز نصب شده است که مقرر شد در امتداد این بلوار میدان امام حسین (ع) احداث شود.

وی افزود: اکنون ۵۰ درصد میدان شامل طراحی و زیرسازی میدان آماده شده است، اما احداث میدان، المان و نورپردازی آن در دوره ششم شورا اجرا خواهد شد که برای ساخت آن حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

شهردار لیسار تاکید کرد: با احداث این میدان علاوه بر اینکه تردد شهروندان و کشاورزان با ماشین آلات و ادوات کشاورزی در ضلع شمالی و منتهی‌الیه شهر لیسار به سمت آستارا تسهیل می‌شود تصادفات جاده‌ای نیز در مسیر کاهش خواهد یافت.

باباخانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهروندانی که در ضلع شمالی شهر لیسار هستند برای برگشت به داخل شهر باید مسیر رفت و برگشت دو کیلومتری تا روستای سوست را طی کنند که با احداث میدان و اتصال آن به بلوار شهید سلیمانی، حدود نیم ساعت در وقت تردد ماشین آلات کشاورزان و پنج دقیقه در رفت و آمد خودرو شهروندان صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 504877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.