شاهد شکل گیری تروریست شویی در سازمان ملل هستیم

معاون بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه کشور گفت: شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست‌ها به‌جای محاکمه شدن، به‌عنوان گروه‌های مثبت بشری به دنیا معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، سید مجید تفرشی، معاون بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در سومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، که در قم برگزار شد؛ عنوان کرد: ترور و تحریم ازجمله جنایات آمریکا است و آمریکا فقط دشمن ما نیست و هرجایی که منافع اش ایجاب کند از سو استفاده از قدرت ترسی ندارد.

وی ادامه داد: دادگاه لاهه در اسفند ۹۸ حکمی صادر می‌کند که درباره جرایم جنگی در افغانستان ازجمله کشتارهای آمریکا تحقیق شود. پمپئو اعلان می‌کند دادگاه مسئولیتی ندارد اما دادگاه به این امر تاکید می‌کند.

وی با بیان اینکه قدرت و زور برای انشا اراده‌ها کافی نیست و دنیا به سمت دفاع از حق خود می‌رود، افزود: ترامپ بیت‌المقدس را پایتخت انتخاب می‌کند و چیزی به‌عنوان خون‌بار ترین انتقال سفارت در تاریخ رخ می‌دهد و این‌ها لکه‌های ننگی است که شاید الان نتوان پیگیری کرد اما فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ شکل‌گیری آمریکا بر پایه کشتن سرخ‌پوست‌ها است، اظهار کرد: آمریکا در عراق هزینه‌های بسیاری کرد، اما در تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم که قلب مردم عراق با چه حکومتی است! زیرا مردم می‌فهمند چه کسی تروریست است و چه کسی علیه تروریسم مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که به خودکفایی رسیدیم آمریکا در تحریم‌های کرونا را لغو کرد که این امر نشان دهنده شکست آنها است همچنین آنها به‌صورت مباشر و معاون در کشته شدن ایرانی‌ها بر اثر کرونا سهیم هستند.

تفرشی گفت: شاهد شکل‌گیری پدیده‌ای به نام تروریست شویی در سازمان ملل هستیم، امروزه تروریست‌ها به‌جای محاکمه شدن، به‌عنوان گروه‌های مثبت بشری به دنیا معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 504822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.