جمهوری چک یک- دانمارک ۲/ یاران اریکسن به ومبلی رسیدند

تیم ملی دانمارک با پیروزی برابر جمهوری چک راهی مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های جمهوری چک و دانمارک در ورزشگاه المپیک باکو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک دانمارک به پایان رسید.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های جمهوری چک و دانمارک

ورزشگاه: المپیک (باکو، آذربایجان)

گل‌ها: پاتریک شیک (دقیقه ۴۹) برای جمهوری چک- توماس دیلینی (دقیقه ۵)، کسپر دالبرگ (دقیقه ۴۲) برای دانمارک

جمهوری چک: توماس واچلیک، ولادیمیر کوفال، اوندری چلوستکا (۶۵- یاکوب برابچ)، توماس کالاس، یان بوریل، توماس سوچک، توماس هولس (۴۶- یاکوب یانکتو)، لوکاس ماسوپوست (۴۶- مایکل کرمنچیکآنتونین باراک، پتر سوچیک ۸۰-. ولادیمیر داریدا) و پاتریک شیک (۷۹- ماتج وایدرا)

سرمربی: یاروسلاو شیلهاوی

دانمارک: کسپر اشمایکل، یانیک وسترگارد، سیمون کیائر، یواکیم ماهل، آندریاس کریستنسن (۸۱- یواخیم اندرسن)، توماس دیلینی (۸۱- ماتیاس یانسن) ، مارتین بریت‌ویت، کسپر دالبرگ (۵۹- یوسف پولسن)، میکل دامسگارد (۶۰- کریستین نورگاردینس اشترایگر (۷۱- دنیل واس) و پیر امیل هویبرگ

سرمربی: کاسپر هیولمند

داور: بیورن کوئیپرز (هلند)

شرح بازی:

مصاف دو تیم شگفتی ساز رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در حالی در ورزشگاه المپیک شهر باکو برگزار شد که در نیمه نخست همانطور که انتظار هم می‌رفت این دانمارک بود که بازی را بهتر آغاز کرد و بهتر هم تمام کرد. آنها هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود روی یک ضربه کرنر به گل اول رسیدند و با ارائه یک بازی برتر تا انتهای نیمه نخست موفق شدند در آخرین دقایق به گل دوم هم برسند و با خیالی راحت راهی رختکن شوند.

اما جمهوری چک تیمی نبود که خیلی زود دست از مبارزه پیش بکشد، تیم جنگنده چک در همان ابتدای نیمه دوم با ضربه بهترین گلزن خود یعنی پاتریک شیک گلزنی کردند تا اختلاف به حداقل برسد و ادامه بازی با هیجان بیشتری دنبال شود. حملات پر دامنه جمهوری چک اما در ادامه و تا پایان بازی راه به جایی نبرد و دانمارکی که گاهی در ضد حملات هم خطرناک ظاهر می‌شد با حفظ پیروزی ۲ بر یک، پیروز این جدال زیبا شد.

تیم ملی دانمارک با پیروزی در این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شد، جایی که باید در ورزشگاه ومبلی لندن با برنده دیدار انگلیس و اوکراین بازی کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵- دانمارک) - کرنر ارسالی لارسن از سمت راست در مرکز محوطه جریمه چک، با ضربه سر توماس دیلینی تبدیل به گل شد.

۲-۰ (دقیقه ۴۲- دانمارک) - پاس زیبای بیرون پای راست ماهل از سمت چپ در محوطه جریمه با ضربه دالبرگ به تور دروازه چسبید.

۲-۱ (دقیقه ۴۹- جمهوری چک) - ارسال کوفال از پشت محوطه جریمه دانمارک در بین مدافعان این تیم با ضربه پاتریک شیک به کنج دروازه دانمارک رفت تا اختلاف به حداقل برسد.

کد خبر 504808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.