عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ تیرماه

در این بسته خبری از تشدید ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر تا زیباسازی ورودی ایلام و طرح بازسازی اتوبوس‌‎های درون‌شهری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طرح بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: این شهرداری مشمول طرح بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری از محل تسهیلات تبصره ۱۸ و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه سال ۹۹ شد.

اضافه شدن چهار دستگاه خودرو حمل زباله در سنندج

لقمان حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: در راستای تسریع در جمع آوری زباله‌ها و همچنین ارتقا بهداشت عمومی سطح شهر، چهار دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله خریداری و به ناوگان خودرویی خدمات شهری سنندج اضافه شد.

تشدید عملیات ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر

ابراهیم ابراهیم، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان اسلامشهر، عملیات ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی بیش از پیش تشدید و انجام مستمر و منظم آن به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد.

احداث جاده سلامت در منطقه جنگلی سکوه تپه ساری

فاز نخست جاده سلامت به طول ۱.۵ کیلومتر با محوریت سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی و ظرفیت مهم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری در «۲۰۲۲» با تلاش شهرداری ساری در منطقه جنگلی سکوه تپه در حال انجام است.

اتمام عملیات لوله گذاری شبکه آب پارک خطی خرمشهر

عملیات لوله گذاری شبکه آب پارک خطی به طول ۷۰۰ متر توسط شهرداری خرمشهر و با هدف بهبود وضعیت آبیاری پارک جهت احداث فضای سبز مناسب پایان یافت.

افتتاح سومین پارک بانوان اردکان

حمید رضا تقوی، شهردار احمدآباد از افزایش سرانه فضای ورزشی این شهر با ایجاد پارک اختصاصی بانوان احمد آباد خبر داد.

کاشت ۱۰۰۰ نهال در نقاط مختلف شهر قدس

مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس از کاشت هزار نهال در نقاط مختلف شهر در راستای توسعه فضای سبز شهری و همچنین بهبود منظر شهری خبر داد.

زیباسازی ورودی شهر ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام در آئین کلنگ زنی پروژه زیبا سازی ورودی شهر ایلام، گفت: این پروژه شامل یک کیلومتر از ورودی غربی شهر ایلام است و با احداث و ایجاد پنج هزار متر فضای سبز و ۲۵ هزار متر مربع کف سازی آماده می‌شود.

جداسازی آب فضای سبز و آب آشامیدنی در خمین

وحید قاسمی، معاون خدمات شهری شهرداری خمین گفت: عملیات جداسازی آب فضای سبز از آشامیدنی در زادگاه امام راحل برای بیش از ۹۲ درصد منابع تأمین آب این شهرستان انجام شده است.

ضرورت تقویت تجهیزات آتش نشانی در دهیاری‌های رفسنجان

مصطفی بخشی، بخشدار مرکزی رفسنجان به کمبود ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی اشاره و بر ضرورت تقویت ظرفیت ماشین‌آلات و تجهیزات آتش نشانی در دهیاری‌های شهرستان تاکید کرد.

کد خبر 504750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.