انتقاد شدیدالحن به مهاجم تیم ملی ایتالیا + فیلم

اتفاقی که چند ثانیه پیش از گل اول ایتالیا داخل محوطه بلژیک افتاد در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم ملی ایتالیا موفق شد در چارچوب رقابت‌های یورو در یک بازی سخت و نفس‌گیر از سد بلژیک عبور کند و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کند تا حریف اسپانیا در این مرحله شود.

ایتالیایی‌ها که در بازی برابر بلژیک فشار زیادی را احساس می‌کردند، در نیمه اول موفق شدند توسط نیکولو بارلا به گل اول مسابقه دست پیدا کنند. بارلا که روی پاس‌کاری خوب هم تیمی‌هایش داخل محوطه صاحب توپ شده بود ضربه محکمی را به سمت دروازه کورتوا روانه و دروازه حریف را باز کرد.

چندین ثانیه پیش از اقدام بارلا به شوت زنی، چیرو ایموبیله مهاجم تیم ملی ایتالیا به دنبال یک برخورد داخل محوطه جریمه روی زمین افتاد و برای لحظاتی از درد به خود می‌پیچید. پس از این که بارلا موفق شد دروازه بلژیک را باز کند، به یک بار ایموبیله از روی زمین پا شد و به نوعی مشخص شد که این بازیکن در حال نمایش بازی کردن بوده است.

آلن شیرر، اسطوره انگلیسی در خصوص رفتار ایموبیله گفت: آن چه در لحظات گل اول ایتالیا مشاهده کردیم شرم‌آور و بسیار ناراحت کننده بود. واقعاً کار ایموبیله خجالت‌آور بود و حتی نمی‌خواهم به آن بخندم چرا که رفتار او بسیار حقیرانه بود.

وی ادامه داد: حتی می‌توانید ببینید که او پیش از افتادن به روی زمین هم نگاهی به داور می‌اندازد و این رفتارها در زمین فوتبال اصلاً خوب نیست. در واقع من اعتقاد دارد که کار ایموبیله بسیار زشت و ناپسند بود و فقط می‌شود همین صحبت را درباره ایموبیله انجام داد.

حرکت ایموبیله در لحظات گل اول ایتالیا از چشم دوربین‌های حاضر در ورزشگاه دور نماند و به همین دلیل پس از اتمام بازی آتزوری، ویدئو نمایش بازی کردن ایموبیله در فضای مجازی منتشر شد و حتی انتقاد بسیاری از کاربران در فضای مجازی را هم در پی داشت.

کد خبر 504724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.