جنگ ۹۰ دقیقه‌ای دی بروینه با ایتالیا و مصدومیت

ستاره خط میانی تیم ملی بلژیک فاش کرد که در دیدار برابر ایتالیا همچنان احساس ناراحتی و مصدومیت داشته اما با این حال در بازی حضور یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم ملی بلژیک در چارچوب دیدار حساس برابر ایتالیا در رقابت‌های یورو شکست خورد و نتوانست جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را پیدا کند و در این میان یکی از بازیکنان اصلی این تیم نیز در تمام طول بازی مصدوم بود.

کوین دی بروینه، هافبک خلاق تیم ملی بلژیک و باشگاه منچسترسیتی پس از بازی تیم کشورش فاش کرد که از مصدومیت اخیرش بهبودی کامل نیافته بود اما در ترکیب اصلی تیمش جا گرفت و در تمام طول مسابقه نیز سعی کرد این مسئله را نادیده بگیرد.

وی در رابطه با شرایطش طی چند هفته اخیر گفت: روزهای سختی را سپری کردیم و فکر می‌کنم چهار یا پنج هفته اخیر کاملاً عجیب و غریب بوده است. به هر حال باید از کادر پزشکی تشکر کنم که به من کمک کردند تا بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

دی بروینه افزود: واقعاً یک معجزه بود که توانستم برابر ایتالیا بازی کنم چرا که مچ پای من به شدت آسیب دیده بود و به سختی می‌توانستم برای کشورم بازی کنم. البته احساس مسئولیتی که داشتم من را وادار کرد تا در بازی حاضر شوم و متأسفم که نتوانستم بیشتر از این به تیم کشورم کمک کنم.

هافبک خلاق شیاطین سرخ به عنوان یکی از برترین ستاره‌های بلژیک در این دوره از رقابت‌ها در پایان راجع به شکست مقابل ایتالیا گفت: هر کاری که می‌شد را انجام دادیم. ایتالیایی‌ها گل بی نظیری به ثمر رساندند و ما نیز مشکلاتی داشتیم. توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد و ایتالیا سعی داشت مالک توپ باشد که مجموعه همه این اتفاقات منجر به حذف ما از رقابت‌ها شد و از این بابت بسیار ناامید شدم.

مصدومیت دی بروینه که در دیدار برابر پرتغال به وجود آمد، با بازی کردن او در مقابل ایتالیا ممکن است وخیم‌تر نیز بشود و این بازیکن احتمالاً باید هر چه سریع‌تر به کادر پزشکی تیم ملی کشورش یا باشگاه منچسترسیتی مراجعه کرده و دوران بهبودی خود را آغاز کند.

کد خبر 504715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.