بازدید اعضای کمیسیون انرژی از منطقه عملیاتی خارک

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از منطقه عملیاتی خارک خبر داد.

مصطفی نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از منطقه عملیاتی خارک اظهار کرد: نمایندگان عضو کمیسیون انرژی مجلس به آشنایی با مناطق و شنیدن نقطه نظرات و مطالبات پرسنل صنعت نفت بازدیدهایی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: در این بازدید پیام رئیس مجلس در راستای تشکر از زحمات پرسنل زحمت کش صنعت نفت را ابلاغ کردیم. همچنین در جلسه جمع بندی نیز اقداماتی را که کمیسیون برنامه‌ریزی کرده و محورهایی را که قرار است در آینده دنبال کنیم را توضیح دادیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌ها صنعت نفت در منطقه استراتژی خارک از اهمیت زیادی برخوردار است، منطقه خارک از اهداف عمده دشمن در زمان جنگ تحمیلی بود و بر اساس آمار در زمان جنگ تحمیلی بیش از ۲۸۰۰ بار این منطقه بمباران شده است اما صنعت گران و مهندسین و کارگران اجازه توقف عملیات را حتی برای یک لحظه ندادند. طی بازدید انجام شده فعالیت‌ها در خارک به طور عادی در حال انجام بود.

نخعی تاکید کرد: در مدت جنگ و تحریم‌های اقتصادی که صنعت نفت ایران در طی سالیان گذشته مورد هدف قرار داده است، صنعت گران و مهندسین و کارگران زحمت این صنعت کش با تلاش شبانه روزی و فداکاری و خلاقیت اجازه توقف فعالیت به این صنعت در مناطق عملیاتی از جمله منطقه خارک را ندادند.

وی تاکید کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا نقطه نظرات این پرسنل منتقل و زمینه‌ای را برای حضور کمیسیون‌های مختلف مجلس فراهم کنیم تا این عزیزان نقطه نظرات و مطالبات خود را عنوان کنند تا شرایط مناسب‌تر و بهتری برای این افراد ایجاد شود و با دغدغه کم‌تر و آسودگی خاطر بیشتری فعالیت‌های خود را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دوری از خانواده، شرایط سخت آب و هوایی و آلودگی محیط به واسطه فعالیت‌های نفتی شرایط خاصی را برای این عزیزان رقم زده و درک شرایط بدون حضور در آن محل قابل درک نیست. امید است بتوانیم فعالیت‌های خوبی را برای جامه عمل پوشاندن به مطالبات این صنف انجام دهیم.

کد خبر 504664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.