مجلس یازدهم چک سفید امضا به دولت رئیسی نمی‌دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع و تولید گام بردارد و حرکت چرخه اقتصاد کشور را مضاعف کند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اولویت‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: با توجه به وضعیت معیشتی مردم به نظر می‌رسد اولین اولویت دولت سیزدهم تشکیل یک تیم اقتصادی و هماهنگ در کابینه دولت است.

وی افزود: مطلوب است دولت سیزدهم از همان ابتدای خود در راستای عمل به وعده‌های انتخاباتی خود گام بردارد، بر همین اساس مسئله مسکن با توجه به وعده‌ی ایجاد یک میلیون مسکن در سال، آقای رئیسی در زمان انتخابات انتظار می‌رود دولت با ضرورت به این مسئله بپردازد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع و تولید گام بردارد و حرکت چرخه اقتصاد کشور را مضاعف کند.

سلیمی تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ممکن است در زمان انتخابات در ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی فعال شده باشند اما امروز باید با جدیت به وظیفه نظارتی خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم چک سفید امضا به دولت رئیسی نمی‌دهد و قطعاً با استفاده از ابزارهای نظارتی مجلس با جدیت بر روند شکل گیری و عملکرد دولت سیزدهم نظارت خواهد داشت.

کد خبر 504637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.