شفافیت و اصلاح شیوه مدیریت شهر تبریز، اولویت شورای ششم است

عضو منتخب شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شفاف سازی و تغییر و اصلاح شیوه مدیریت شهر و شورای شهر یکی از مهم ترین موضوعات مورد پیگیری دوره ششم شورای اسلامی خواهد بود.

حکیمه غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اهداف شورای ششم شهر تبریز در راستای انضباط و شفافیت بخشی به امور اداری خواهد بود چون شورای شهر یک نهاد اداری و مردمی است.

وی افزود: اولویت در اقدامات اجرایی، احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام در زمینه‌های مختلف شهری است که در دوره پنجم به اتمام نرسیده است.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: شفاف سازی و تغییر و اصلاح شیوه مدیریت شهر و شورای شهر یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد پیگیری دوره ششم شورای اسلامی خواهد بود به گونه‌ای که برای پیشرفت مردم و توسعه شهری مناسب باشد.

غفوری تصریح کرد: در دوره پیشین بعضی از سامانه‌ها رونمایی شده اما در مرحله اجرایی ناکام مانده است بعضی دیگر نیز رونمایی و بهره برداری شده و در این مرحله باید به استفاده شهر در بیاید بنابراین تکمیل نهایی این دسته از سامانه‌های شهری می‌تواند یکی از وظایف مهم شورای ششم محسوب شود.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای منتخب شوراها انتظاری خارج از چارچوب قانونی از دولت جدید ندارند بلکه خواستار افزایش اختیارات خود در چارچوب قانون هستند.

وی با اشاره به اینکه گاهی شوراها نیز مرزهای قانونی اختیارات خود را رد می‌کنند، خاطر نشان کرد: امیدوارم این خلع‌های قانونی و قانون‌شکنی‌ها از بین برود تا خدمتی مفید برای شهر و شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 504592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.