بلژیک یک- ایتالیا ۲/ بلیط لندن در دستان شاگردان مانچینی

تیم ملی ایتالیا با پیروزی در حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به جمع ۴ تیم نهایی جام صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های بلژیک و ایتالیا در ورزشگاه فوتبال آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ایتالیا به پایان رسید.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های بلژیک و ایتالیا

ورزشگاه: فوتبال آرِنا (مونیخ، آلمان)

گل‌ها: روملو لوکاکو (دقیقه ۲+۴۵) برای بلژیک- نیکولو بارلا (دقیقه ۳۱) و لورنزو اینسینیه (دقیقه ۴۴) برای ایتالیا

بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدرویرلد، توماس فرمائلن، یان فرتونگن، توماس مونیر (۶۹- ناصر چادلی (۷۳- دنیس پرائه))، یوری تیلمانس (۶۹- دریس مرتنز)، اکسل ویتسل، تورگان هازارد، جرمی دوکو، کوین دی بروین و روملو لوکاکو

سرمربی: روبرتو مارتینز

ایتالیا: جیانلوئیجی دوناروما، لئوناردو اسپیناتزولا (۷۹- امرسون)، جورجیو کیه‌لینی، لئوناردو بونوچی، جیووانی دی لورنزو، جورجینیو، مارکو وراتی (۷۴- برایان کریستانته)، جورجینیو، نیکولو بارلا، لورنزو اینسینیه (۷۹- دومنیکو براردی)، چیرو ایموبیله (۷۴- آندره‌آ بلوتی) و فدریکو کیه‌زا (۱+۹۰- رافائل تولوی)

سرمربی: روبرتو مانچینی

داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی)

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یا به عقیده خیلی از فوتبال دوستان، فینال زود هنگام مسابقات در حالی در مونیخ آغاز شد که در دقایق ابتدایی بازی این بلژیک بود که میل خود را گلزنی را به رخ حریف کشید اما رفته رفته ورق برگشت و ایتالیا بر بازی مسلط شد. شاگردان روبرتو مانچینی که در این دوره یکی از دوست داشتنی‌ترین تیم‌ها هستند پس از اینکه یک بار در نیمه نخست به گل رسیدند و گل‌شان توسط VAR رد شد تسلیم نشدند و با حفظ برتری خود در طول بازی، موفق شدند در یک سوم پایانی نیمه نخست دو بار به گل برسند. بازی می‌رفت که در نیمه نخست با برتری مطمئن ایتالیا به پایان برسد اما پنالتی دقیقه آخر نیمه نخست برای بلژیک و به حداقل رسیدن اختلاف، بازی را در نیمه دوم حساس‌تر و البته زیباتر کرد.

با شروع نیمه دوم مطابق انتظار بلژیک با ارائه یک بازی هجومی و رو به جلو در پی جبران یک گل اختلاف بودند، آنها دو سه موقعیت عالی گلزنی هم داشتند که از دست رفت تا ایتالیا با پیروزی در حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی که در شهر لندن و ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود را کسب کند.

ایتالیا در مرحله نیمه نهایی به مصاف اسپانیا می‌رود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۳۱- ایتالیا) - در میان تراکم مدافعان بلژیک در محوطه جریمه خودی، پاس وراتی به بارلا رسید تا این هافبک ریزنقش با پیشروی در محوطه جریمه و یک ضربه دقیق دروازه کورتوا را باز کند.

۲-۰ (ئقیقه ۴۴- ایتالیا) - لورنزو اینسینیه از پشت محوطه جریمه بلژیک با شلیکی کات دار و دقیق به زیبایی دروازه این تیم را برای دومین بار در عرض ۱۳ دقیقه باز کرد.

۲-۱ (دقیقه ۲+۴۵- بلژیک) - نفوذ دوکو به درون محوطه جریمه ایتالیا از سمت چپ با خطای دی لورنزو روی او همراه شد تا داور خطای پنالتی بگیرد و لوکاکو ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

کد خبر 504577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.