بدهی و نبود منابع مالی عملیات آزادسازی پروژه کاوه را به تعویق انداخت

شهردار داران گفت: سال گذشته عملیات آزادسازی در ۹ پلاک محله کاوه شهر داران به دلیل بدهی و نبود منابع مالی اجرا نشد.

ابراهیم گوگونانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از فلکه شهرداری به سمت شرق شهر داران عرض کوچه‌ها چهار متر است و برای رفع نقاط حادثه‌خیز این مسیر، نیاز به آزادسازی است.

وی با بیان این که شهرداری داران بابت هر کیلومتر آزادسازی باید ۲.۵ میلیون تومان هزینه کند، افزود: سال گذشته عملیات آزادسازی در ۹ پلاک محله کاوه شهر داران به دلیل بدهی ۱۰ میلیارد تومانی و نبود منابع مالی اجرا نشد.

شهردار داران گفت: با همکاری دادستان و اداره راه و شهرسازی فریدن بابت اجرای محوطه سازی در منطقه مسکن مهر شهر داران دو هزار و ۶۴۰ متر مربع زمین با کاربری تجاری مسکونی در بلوار پرستار شهر دریافت کردیم که در قالب پشتوانه اجرای پروژه‌های عمرانی و آزاد سازی‌ها استفاده خواهیم کرد.

گوگونانی با بیان این که شهرداری داران یک ایستگاه آتش‌نشانی با دو دستگاه خودروی اطفای سبک و سنگین به ظرفیت چهار هزار لیتر دارد، افزود: سال گذشته توسط مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری داران بیش از ۲۲۰ حادثه پوشش داده شده است که ۸۰ درصد این حوادث مربوط به برون شهری بوده است.

وی افزود: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری علاوه بر حوادث درون شهری دو بخش مرکزی و زنده رود، حوادث منابع طبیعی و مراتع روستاها و منطقه عشایر نشین این شهر را نیز پوشش می‌دهد.

شهردار داران گفت: با همکاری شرکت آبفای فریدن دو دستگاه شیر هیدرانت به منظور تسریع در آبگیری خودروهای آتش نشانی و افزایش سرعت امدادرسانی در مواقع بحران نصب شده است.

کد خبر 504566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.