بودجه فیلادلفیا در راستای منع خشونت و فقر بسته شد

اهداف جدید شورای شهر لیورپول در حوزه سلامت، تقدیر از یک گروه داوطلبی در برایتون، تصویب بودجه فلادلفیا در راستای منع خشونت و فقر و تمهیدات شورای شهر لس آنجلس برای فصل تابستان عناوین این هفته بسته خبری پارلمان شهری جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا اعضای شورای شهر فیلادلفیا بودجه این شهر را با سرمایه گذاری در پیشگیری از خشونت، حفظ محلات و کاهش فقر تصویب کردند.

روز پنجشنبه هفته گذشته، شورای شهر تصویب نهایی بودجه شهرداری را در برنامه‌هایی همچون پیشگیری از خشونت که بیش از ۱۵۵ میلیون دلار است، ایجاد مسکن ارزان قیمت با سرمایه‌ای در حدود ۴۰۰ میلیون دلار، تأمین رشد محلات و مشاغل و همینطور بودجه‌هایی را برای احیای بخش‌های هنر، فرهنگ و مهمان نوازی در شهر نهایی کرد.

بودجه ۵.۲ میلیارد دلاری با اکثریت آرا در شورا تصویب نهایی شد و قرار است در جلسات آتی در خصوص جزئیات این بودجه بحث و گفت و گو شود.

لیورپول؛ اهداف جدید شورا در راستای سلامت شهر

شورای شهر لیورپول در جلسه هفته گذشته این شورا اهداف جدید خود را برای سلامت شهر در محورهای شروع خوب، زندگی خوب و پیری خوب تعریف کرد. در خصوص جزئیات این اهداف آمده است:

قرار است ما با هم همکاری کنیم تا نابرابری‌ها در حوزه سلامت برطرف شود و به مواردی که بیشترین اهمیت را برای بهبود سلامتی افراد در تمام مراحل زندگی دارد پاسخ دهیم.

علاوه بر ادامه بهبود خدمات برای همه، ما با هم همکاری خواهیم کرد تا افرادی را که بیشتر در معرض خطر ضعف سلامتی هستند شناسایی کنیم؛ تمرکز بیشتری بر ارتقا سلامت و افزایش امید به زندگی سالم، جلوگیری از بیماری و شخصی سازی خدمات برای پشتیبانی از نیازهای آن افراد و گروه‌های جمعیتی از دیگر اهداف شورای شهر است.

بودجه فیلادلفیا در راستای منع خشونت و فقر بسته شد

برایتون؛ تقدیر از یک گروه داوطلبی

شورای شهر برایتون با انتشار پستی در فضای مجازی از خدمات هنری یک گروه داوطلبی تقدیر و تشکر کرد. در ادامه این پست آمده است: با تشکر فراوان از گروه ArtspacePhoenix که برای ایجاد این نقاشی دیواری خارق‌العاده در پل نیوانگلند زحمات زیادی را متقبل شدند. شهر با هنر این افراد قطعاً زیباتر خواهد شد و دیگر شهروندان با فعالیت‌های این گروه افتخار خواهند کرد. گفتنی است بودجه مالی این کار توسط خدمات پاکسازی شورا تأمین و از لحاظ منابع اعتباری هیچ نگرانی وجود نداشت.

لس‌آنجلس؛ تمهیدات شورا برای فصل تابستان

شورای شهر لس‌آنجلس با انتشار جمله "به یک مرکز خنک کننده مراجعه کنید" از جزئیات ایجاد تمهیداتی در فصل تابستان برای جلوگیری از گرمازدگی شهروندان خبر داد.

در صورت نیاز به خنک شدن در هوای گرم تابستان، شهر لس‌آنجلس مراکز خنک سازی را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید گرما را از خود دور کنید. این مراکز خنک کننده در تأسیسات LA City قرار دارند که شهروندان می‌توانند هنگام خنک شدن از برنامه‌های تفریحی یا کتاب خوانی لذت ببرند.

مراکز خنک کننده در ساعات منظم فعال و در دسترس هستند. همچنین مرکز حمایت از معلولان شهر جهت ایجاد محل اقامت مناسب برای اطمینان از دسترسی و ارتباطات مؤثر برای افراد دارای معلولیت و سایر افراد با دسترسی و نیازهای عملکردی در مراکز خنک کننده تلاش می‌کند.

کد خبر 504560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.