مشخصات لپ‌تاپ MacBook Pro 16+ قیمت

خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است، اما ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ را بر اساس قیمت و انتظارات خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر دنبال لپ تاپ‌هایی هستید که هم تمایز شما را از مابقی لپ تاپ داران مشخص کند و هم کیفیتی را برایتان به ارمغان آورد که تا کنون از کار کردن با هیچ مدل و برندی از دیگر لپ تاپ‌های این جهان با آن مواجه نشده‌اید، باید به سراغ خرید لپ تاپ اپل بروید. اپل به طور کلی سه نوع لپ تاپ دارد که البته با توجه به خاص بودن این کمپانی به خوبی در همه جای دنیا فرهنگ سازی شده است تا همگان نام لپ تاپ‌های این برند مشهور را مک بوک بنامند.

مشخصات لپ‌تاپ MacBook Pro 16+ قیمت

کاربرد لپ تاپ MacBook Pro 16

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ یکی از بهترین مک‌بوک پروهای اپل است. این لپ‌تاپ در واقع بهترین مک‌بوک پرویی که اپل می‌توانسته آن را به طرفداران سرسخت خودش ارائه کند. به نظر می‌رسد که اپل در ساخت مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ به نظر طرفداران این محصولات گوش کرده و این لپ‌تاپ جدید دقیقاً به صورتی ساخته شده که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید.

اگر به دنبال دستگاهی برای ویرایش ویدئو هستید، این مدل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. حتی قدرت سخت افزاری آن هم به قدری است که برای انجام بسیاری از کارها مناسب خواهد بود. استفاده از کارت گرافیکی مجزا برای این محصول باعث شده که بتوانید کارهای گرافیکی بیشتری با این محصول انجام دهید و ویدئوهای باکیفیت‌تری را تدوین کنید.

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ واقعاً مناسب انجام بسیاری از کارهای روزانه است. سرعت این لپ‌تاپ به میزانی بالا است که همه چیز لذت بخش می‌شود. سیستم عامل خیلی سریع و روان کار می‌کند و نرم‌افزارها در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شوند. روی این لپ‌تاپ می‌توانید همیشه حساب باز کنید. همیشه کار شما را به بهترین شکل راه می‌اندازد. موضوع جالب اینجاست که با لپ‌تاپ بسیار ساکتی هم مواجه هستید. همین مشخصات سخت افزاری را اگر روی محصولات دیگر قرار دهید، صدای بیشتری تولید می‌کنند. اپل سیستم تهویه هوای این لپ‌تاپ را تغییر داده است. سیستمی که هم صدای کمتری تولید می‌کند و هم باعث شده که این لپ‌تاپ خنک بماند.

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی به عنوان یک لپ‌تاپ کاری ساخته شده است. لپ‌تاپی که عملکرد بهتری در مقایسه با مدل ۱۵ اینچی دارد. این لپ‌تاپ صفحه نمایش خوبی دارد و ویدئوها و تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش در می‌آورد. دیدن ویدئوها و عکس‌ها در این صفحه نمایش واقعاً لذت بخش هستند.

مشخصات لپ‌تاپ MacBook Pro 16+ قیمت

طراحی MacBook Pro 16

در نگاه اول چندان متوجه تفاوت مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ با مدل ۱۵ اینچی نمی‌شوید. این موضوع واقعاً یک دستاورد خوب به حساب می‌آید. اپل سعی کرده یک صفحه نمایش بزرگ‌تر را تقریباً در همان ابعاد مدل قبلی قرار دهد. مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی در ابعاد ۱.۶۲ در ۳۵.۷۹ در ۲۴.۵۹ میلی‌متر ساخته شده است. این در حالی است که مدل ۱۵ اینچی در ابعاد ۱.۵۵ در ۳۴.۹۳ در ۲۴.۰۷ میلی‌متر ساخته شده بود. تفاوت چندانی میان ابعاد این دو محصول مشاهده نخواهید کرد.

دلیل این اتفاق حاشیه‌های باریک صفحه نمایش است. حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار کمتر از حاشیه صفحه نمایش مدل ۱۵ اینچی است. این اتفاق باعث شده که اپل بتواند یک صفحه نمایش بزرگ‌تر را برای این محصول در نظر بگیرد و ابعاد مدل ۱۶ اینچی هم چندان افزایش پیدا نکند. ابعاد کلی مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی در کل حس مدرنی به کاربران منتقل می‌کنند؛ دلیل آن هم استفاده از یک صفحه نمایش بسیار خوب و جذاب است، صفحه نمایش کیفیت بسیار خوبی دارد.

صفحه نمایش بزرگ تا قبل از این روی مک‌بوک ۱۷ اینچی دیده بودیم که تولید آن در سال ۲۰۱۲ متوقف شد. مشخص است که اپل به بازخوردها گوش کرده و تصمیم گرفته که یک مدل بزرگ‌تر از مک‌بوک پرو راهی بازار کند. حتی کاری کرده که این لپ‌تاپ بزرگ‌تر را بتوان راحت‌تر حمل کرد. استفاده از صفحه نمایش بزرگ‌تر باعث نشده که کیفیت نمایش تصاویر کاهش پیدا کند. صفحه نمایشی بسیار براق و که رنگ‌ها را عالی نشان می‌دهد.

مشخصات لپ‌تاپ MacBook Pro 16+ قیمت

صفحه کلید MacBook Pro 16

تغییر در صفحه کلید هم یکی دیگر از پیشرفت‌های این محصول است. اپل دیگر از سوییچ‌های پروانه‌ای برای دکمه‌ها استفاده نکرده و آن‌ها را به سنسورهای قیچی مانند تغییر داده است. حالا حس تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار بهتر شده است. دیگر تایپ کردن با این صفحه کلید مشکلی برای کاربران به وجود نمی‌آورد و حتی حس بهتری هم به آن‌ها منتقل خواهد کرد. این تغییر در صفحه کلید باعث شده که کاربران بتوانند با سرعت بیشتری تایپ کنند و ضخامت کلی دستگاه هم افزایش پیدا نکند. تغییرات صفحه کلید مک‌بوک ۱۶ اینچی آن‌قدر خوب است که کار کردن با صفحه کلید مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی اکنون سخت به نظر می‌رسد. خیلی دوست داریم این صفحه کلید را روی دیگر مک‌بوک‌های اپل نیز مشاهده کنیم.

روی این محصول چهار پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا را مشاهده می‌کنیم و خبری هم پورت‌های دیگر روی این محصول نیست. اپل مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی را برای افراد حرفه‌ای طراحی کرده و نبود پورت‌های مختلف روی این محصول واقعاً ناامید کننده است. مثلاً می‌شد روی این لپ‌تاپ از پورت USB استاندارد و کارت خوان استفاده کرد. این دو پورت کارایی این لپ‌تاپ را بسیار بیشتر می‌کردند. این موضوع باعث شده که بتوان محصولات بهتری را در بازار پیدا کرد که هم سطح مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است و با داشتن پورت‌های بیشتر نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کنند.

مشخصات لپ‌تاپ MacBook Pro 16+ قیمت

باتری MacBook Pro 16

مک‌بوک پروها در مقایسه با لپ‌تاپ‌های ویندوزی باتری بهتری دارند. این موضوع را در مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ هم مشاهده می‌کنید. در حالی که صفحه نمایش بزرگ‌تر باعث شده که این محصول باتری بیشتری مصرف کند، اما همچنان کاربران را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اپل موفق شده عملکرد باتری را بهبود ببخشد؛ مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ در مقایسه با مدل ۱۵ اینچی باتری بیشتری نگه می‌دارد. اگر میزان روشنایی صفحه نمایش را روی ۵۰ درصد قرار دهید، می‌توانید ۱۱ ساعت ۴۰ دقیقه ویدئو با کیفیت 1080p مشاهده کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که انجام کارهای سنگین‌تر باعث می‌شود که باتری زودتر تمام شود. با این حال مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی می‌تواند یک روز کاری آن هم برای انجام دادن کارهای سبک کاربران را همراهی کند.

عملکرد MacBook Pro 16

مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ با مشخصات مختلف راهی بازار شده است. این مدلی که ما در اختیار داشتیم به پردازنده Core i9 مجهز شده بود و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD هم برای آن در نظر گرفته شده بود. کارت گرافیکی AMD Radeon Pro 5500M هم یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید.

قیمت لپ تاپ MacBook Pro 16

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ تاپ MacBook Pro 16 با یک ترابایت حافظه داخلی و با ۱۶ گیگابایت رم و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

کد خبر 504555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.