ظرفیت سینمای اصفهان را فراملی ببینید

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،با اشاره به ظرفیت های سینما در این استان، گفت: باید به ظرفیت هایی که در سینمای اصفهان وجود دارد به صورت ملی و فراملی توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در آئین اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه اصفهان که با حمایت شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و این ظرفیت‌ها، اصفهان را جهانی کرده است، این شهر به زاینده رود و هنرمندانش زنده است. هنرمندان این شهر چنان درخشیده اند که آوازه این شهر در تمامی ملت‌ها پیچیده است.

وی افزود: زحماتی که گذشتگان این شهر در موضوعات مختلف انجام داده اند، باید استمرار یابد و امشب به خود می‌بالیم که علی رغم محدودیت‌ها شهروندان اصفهانی باز هم درخشیدند، این موضوع نشانگر عشق و دلدادگی به هنر هفتم است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با اشاره به ظرفیت‌های سینما در این شهر ادامه داد: باید به ظرفیت‌هایی که در سینمای اصفهان وجود دارد، به صورت ملی و فرا ملی توجه شود.

معتمدی تصریح کرد: می‌توان مشکلات این شهر را از طریق فیلم‌های بلند و کوتاه به گوش مسئولان رساند، بر همین اساس همه باید تلاش کنیم اصفهان را به منزلت در خور شأن برسانیم، یکی از زمینه‌هایی که با استفاده از آن می‌توان مشکلات اصفهان را پر رنگ کرد فیلم است، چراکه این ابزار می‌تواند در عرصه‌های مختلف نقش بسزایی ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این جشنواره طی سال‌های آینده به صورت ملی در اصفهان برگزار شود، اکنون جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال‌های متعددی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در حال برگزاری است هرچند که این جشنواره چند سال از اصفهان فاصله گرفت، اما همگان متوجه شدند که جایگاه این جشنواره در اصفهان است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، افزود: اصفهان در جشنواره بین المللی فجر نیز خوش درخشید و این موضوع باعث شد که برگزار کنندگان اصلی این جشنواره در پایتخت به برگزاری فوق‌العاده این جشنواره در اصفهان اقرار کنند.

معتمدی گفت: یکی از بخش‌های این جشنواره فیلم سازی در حوزه دفاع مقدس است، امروز ضرورات دارد ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس توسط فیلم‌ها نمایان شود.

کد خبر 504449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.