۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
سرمربی نساجی استعفا داد

سرمربی نساجی گفت: ضمن پذیرش تمام مسئولیت شکست مقابل پیکان، استعفای خود از سرمربیگری نساجی را اعلام می‌کنم و تا زمانی که تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود و کمیته استیناف رأی نهایی را صادر نکند تحت هیچ شرایطی به این تیم برنمی‌گردم.

به گزارش ایمنا، ساکت الهامی اظهار کرد: ضمن تبریک به تیم خوب پیکان که جنگیدند و توانستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند، بابت این باخت بد موقع مقابل پیکان از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. اگر سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم راه‌مان برای بقا هموارتر می‌شد و می‌توانستیم نفس راحتی بکشیم.

وی افزود: به همه بازیکنان تیم که برنامه‌های ارائه شده را اجرا کردند خسته نباشید می‌گویم. این‌ها همان بازیکنانی هستند که در هفته‌های اخیر پنج برد برای نساجی به دست آوردند. اگر هم ضعفی در عملکرد تیم وجود داشت مسئول و مقصر شکست تیم من هستم.

سرمربی نساجی درباره شرایط بازی گفت: ما در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی اصلاً خوب نبودیم. پیکان از شروع بازی خیلی بهتر از ما بود. اما از دقیقه ۲۸ بازی متعادل شد و بین دقایق ۳۰ تا ۴۰ کمی بهتر شدیم. در شروع نیمه دوم، بازی متعادل بود و هر دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای داشتند که پیکان از فرصتش استفاده کرد و به گل رسید. ما هم یکی دو موقعیت داشتیم که به گل تبدیل نشد. می‌دانیم که

الهامی تصریح کرد: بهتر است در مورد داوری حرفی نزنم. چون اگر قرار باشد حرف بزنم حرف‌های زیادی باید بگویم. می‌دانستم که اتفاقاتی می‌افتد و باز هم خواهد افتاد. به هر حال بهتیم داوری نیز خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم.

سرمربی نساجی در ادامه اظهارات خود به انتقاد از عملکرد کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال درباره پرونده بازی سایپا و پیکان پرداخت و گفت: من استعفای خودم را در همین نشست خبری اعلام می‌کنم و تا وقتی که تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود تحت هیچ شرایطی به تیم برنمی‌گردم. شرایط تیم ما به گونه‌ای است که باید نتیجه این بازی را بداند.

الهامی تصریح کرد: از روزی که من به نساجی آمدم بعد از پرسپولیس دومین تیم از نظر امتیاز گیری هستیم. واقعاً کار بیشتری نمی‌توانم انجام دهم. ضمن قدردانی از مالک محترم و مدیرعامل باشگاه که همواره حامی بودند، همین جا اعلام می‌کنم به دنبال مربی باشند تا در بازی‌های بعدی تیم را هدایت کند. چون من با این شرایط کار نمی‌کنم. من مربیگری را از شاگردی شروع کردم و ذره ذره در این حرفه آبر و اعتبار به دست آوردم. به همین دلیل در این جنگ نابرابر نمی‌توان بیشتر از این ادامه دهم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً روی این تصمیمی که گرفتم اصرار دارم و تعارفی هم ندارم. نمی‌شود که کمیته انضباطی حکم ۳ – ۰ را در سه روز صادر کند و کمیته استیناف برای تجدید نظر کند پس از ۳۶ روز نتیجه‌ای اعلام نکند. اگر دوست دارند اتفاقاتی که خودشان می‌خواهند رقم بخورد وجود امثال من و مهدی تارتار و مجتبی حسینی در تیم‌های دیگر دلیلی ندارد.

سرمربی مستعفی نساجی با تأکید بر اینکه استعفای او جدی است، اظهار کرد: تمام بضاعت من این بود که تا امروز گذاشتم. ممنون و وامدار همه هواداران و مازندرانی‌های عزیز هستم و از آن‌ها خداحافظی می‌کنم. چون بیشتر از این کاری از دستم بر نمی‌آید و نمی‌توانم با این شرایط ادامه دهم. نساجی در جایگاهی قرار گرفته که لبه پرتگاه است. من از حق هواداران و بازیکنانم حرف می‌زنم. وقتی حق هواداران و بازیکنان من را نمی‌دهند دیگر کاری از دستم بر نمی‌آید. رئیس فدراسیون فوتبال وقتی از رفاه اجتماعی حرف می‌زند حق مردم مازندران را هم مد نظر داشته باشد.

الهامی خاطرنشان کرد: من با این تیم در گرمای ۵۰ درجه خوزستان برد به دست می‌آورم و مقابل حریفان در خانه آن‌ها پیروز می‌شویم، بعد سه امتیاز و سه گل را به تیم رقیب ما هدیه می‌کنند. چه کاری می‌توان انجام دهم؟ من دیروز قصد داشتم استعفا دهم، چون می‌دانستم یک سری اتفاقات می‌افتد که البته باز هم خواهد افتاد. اما به درخواست و اصرار مدیر رسانه‌ای باشگاه امروز روی نیمکت نشستم. دست همه عزیزانی که از من حمایت کردند را می‌بوسم و امیدوارم در فرصتی دیگر در خدمت شما باشم.

منبع: ایرنا

کد خبر 504443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.