آتش سوزی شدید یک خانه ویلایی در انزلی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از آتش سوزی شدید یک خانه ویلایی در این شهر خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل چوبی بودن سقف این خانه قدیمی و شدت حریق، خسارت زیادی به آن وارد شد.

مهرداد رضاپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک واحد مسکونی ظهر امروز (پنج‌شنبه) ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ نیروی آتش نشان به همراه چهار خودروی اطفای حریق و یک خودرو واکنش سریع از دو ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه در منطقه اداره نوغان، شهرک الزهرا اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل چوبی بودن سقف این خانه قدیمی و شدت آتش سوزی، خسارت زیادی به آن وارد شد. اما با تلاش گسترده آتش نشان این حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با ۶۰ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 504439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.