اعلام محدودیت های جدید تردد در مازندران

با توجه به اوج گیری موج جدید کرونا در استان مازندران، پلیس راه از سخت تر شدن سفر به مازندران خبر داد؛ به نحوی که تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در مازندران ممنوع اعلام شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مازندران ممنوع بوده و مأموران مستقر در مبادی ورودی از ادامه سفر این خودروها جلوگیری می‌کنند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون شهرستان آمل در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نور، محمودآباد، چالوس، قائمشهر و نکا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، افزود: مأموران پلیس راه کماکان در ورودهای استان از جمله هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر، گلستان و گیلان مستقر هستند و از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، اما پیش بینی می‌شود از بعدازظهر شاهد پیک ورود مسافران به استان باشیم.

او افزود: مأموران پلیس راه ۹۰۱ دستگاه خودرو غیر بومی را :۲۴ ساعت گذشته جریمه کردند و ۱۴۹ خودرو را به مبدا بازگشت داده‌اند.

سرهنگ عبادی گفت: رانندگان ۳۸ هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشته‌اند، جریمه شده‌اند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۱۲ هزار و ۶۰۹ خودرو با پلاک غیر بومی هم که در این مدت قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

او افزود: خودروهایی که با پلاک شهرهای قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودروهایی که از شهرهای نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهرهای استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

منبع: رکنا

کد خبر 504437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    3 0
    مس اینهمه خودروی پلاک غیر بومی در شهرها و جاده های شمال کشور چه میکنند ؟ چگونه از دید مامورین زحمت کش پلیس راه دور مانده و به راحتی سفر میکنند؟ جریمه پانصد هزار تومانی و یک میلیون تومانی برای افراد پولدار کوچکترین تاثیر بازدارنده ندارد و حتی برای افرادی که سالی یکبار به سفر میروند هم مشگلی ایجاد نمیکند چون میتوانند مبلغ جریمه را در ماهها و.حتی سالهای بعد پرداخت کنند!! توقیف در جای خودرو تنها عامل بازدارنده است که میتواند تا حد بسیار زیادی جلوی سفرهای افریحی در ایام قرمز کرونائی را بگیرد.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    4 4
    پس اینهمه مسافر با خودروی پلاک تهران و شهرهای دیگر که در شهرها و جاده های شمال کشور جولان میدهند به چه صورت آمد و دفت دارند
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    3 2
    پس اینهمه مسافر با خودروی پلاک تهران و شهرهای دیگر که در شهرها و جاده های شمال کشور جولان میدهند به چه صورت آمد و دفت دارند
  • ناشناس IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 2
    جریمه چه فایده داره.کسی که ویلا میلیاردی داره یه میلیون براش پول که نگران باشه جریمه می ده میاد نباید تحت هیچ شرایطی اجازه ورود بدن.مازندران در شرایط بحرانی کروناست
    • میلاد IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 0
      بله
    • بلع IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      بلع
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    پلیس مازندران به بهونه کرونا پول خوبی به جیب میزنه بجای جریمه کردن بومی ها جلوی تهرانیارو بگیرین