پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " بازسازی ٨٠ درصد اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری"، "مترواصفهان با تکمیل خط دو ٧٠٠هزار نفر را جابجا می‌کند"، "جمع آوری ١٠٢ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان"، "بیش از ٢٠ هزار تومان برای هر سفر مترو سوبسیدپرداخت می‌شود"، "١٢ برابر درآمد مترو یارانه پرداخت می‌کنیم"، "دیوارنگاری در ٣ خیابان منطقه ٣ اصفهان"، "مترو اصفهان فردا فعال است"، "توسعه گردشگری شبانه چه ملزوماتی دارد؟ "، "افتتاح بیش از ٣٣میلیارد تومان پروژه در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بازسازی ۸۰ درصد اتوبوس‌‎های اصفهان در سال جاری

خبر بازسازی ٨٠ درصد اتوبوس‌های اصفهان در سال جاری در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا درهفته گذشته بود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال ۸۰ درصد اتوبوس‌های شهر بازسازی خواهد شد تاسرویس‌دهی به شهروندان با کیفیت مطلوب انجام شود.

مترو اصفهان با تکمیل خط دو، ۷۰۰ هزار نفر را جابه‌جا می‌کند

جابه جایی ٧٠٠ هزار نفر با تکمیل خط دو مترو اصفهان مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: بر اساس مطالعات مبدا و مقصد، پیش بینی می‌شود با تکمیل خط دو متروی اصفهان سهم کل سفرهای شهری با این وسیله پاک و ایمن به بیش از ۱۶ درصد برسد.

جمع‌آوری ۱۰۲ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان

جمع آوری ١٠٢ خودروی فرسوده در اصفهان هم از پربازدیدترین اخبار در کلانشهرهای ایمنا بود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده درمعابر شهر در سه ماهه نخست امسال ۱۹۷ اخطاریه صادر شده و ۱۰۲ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است.

بیش از ۲۰ هزار تومان برای هر سفر مترو سوبسید پرداخت می‌شود

بیش از ٢٠ هزار تومان برای هر سفر مترو سوبسید پرداخت می‌شود نیز توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های کلان کشوری، سهم استفاده از حمل و نقل عمومی باید ۷۰ درصد باشدکه بر اساس مطالعات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری سهم حمل و نقل با اتوبوس ۲۰ درصد، تاکسی حدود ۲۰ درصد و حمل و نقل ریلی نزدیک یک درصد است و ۵۰ درصد با حالت ایده‌آل فاصله داریم. داریم.

۱۲ برابر درآمد مترو یارانه پرداخت می‌کنیم

خبر ١٢ برابر درآمد مترو یارانه پرداخت می‌کنیم هم از پربازدیدترین های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان این که شرکت مترو ۱۲ برابر درآمد، یارانه پرداخت می‌کند، گفت: درآمدماهانه دو و نیم میلیارد تومانی شرکت مترو با توجه به شرایط کرونایی و ریزش تعداد مسافران به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

دیوارنگاری در ۳ خیابان منطقه ۳ اصفهان

دیوارنگاری در ٣ خیابان منطقه ٣ اصفهان هم از جمله اخباری بود که مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات دیوارنگاری در خیابان‌های صاحب‌الزمان (عج)، ولیعصر (عج) و صغیربا مساحت حدود ۴۰۰ مترمربع در حال اجراست که میزان آن نسبت به سال گذشته، حدود سه برابر است.

متروی اصفهان فردا فعال است

فعالیت مترو اصفهان در روز یازدهم تیرماه نیز از پربازدیدترین های ایمنا بود.

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: به جهت سهولت در سرویس‌دهی به کنکوری‌ها فردا _جمعه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰_ مترو فعال است.

توسعه گردشگری شبانه چه ملزوماتی دارد؟

گزارش ملزومات توسعه گردشگری شبانه هم از جمله گزارش‌های پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

گردشگری شبانه از انواع گردشگری شهری محسوب می‌شود که هنوز به درستی جایگاه خود را در نظام برنامه‌ریزی ومدیریت شهرهای ما نیافته است.

افتتاح بیش از ۳۳ میلیارد تومان پروژه در میدان مرکزی میوه و تره‌باراصفهان

افتتاح بیش از ٣٣میلیارد تومان پروژه در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان نیز توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنارا به خود جلب کرد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: روز یکشنبه هفته آینده در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بیش از سی و سه میلیارد تومان پروژه‌های این سازمان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار افتتاح خواهد شد.

استراتژی‌های مدیریت بحران در بافت تاریخی شهرها چیست؟

گزارش استراتژی‌های مدیریت بحران در بافت تاریخی شهرها هم از گزارش‌هایی بود که مورد استقبال مخاطبان زیادی در کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

بافت‌های تاریخی اندوخته‌هایی متراکم و بخشی از سرمایه‌های فرهنگی ایران به شمار می‌آیند که همراه با خزانه‌ای ازخاطرات اجتماعی، شیوه اندیشیدن و زیستن گذشتگان، در گذر زمان در برابر وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی وانسانی آسیب پذیر شده است.

کد خبر 504404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.