عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ تیرماه

در این بسته خبری از خدمات‌دهی بیش از ۷۰۰ تاکسی به شهروندان ساوجی تا جابجائی و حفر سومین چاه کشاورزی شهرداری زرند و راه اندازی اولیه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان ۱۴۰۰ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تخلیه روزانه خاک برای مهار آتش اندفیل زباله محمدآباد

وحید مقدم سلیمی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: عملیات مهار آتش‌سوزی در لندفیل پسماند محمدآباد با تخلیه روزانه ۹ هزار تن خاک به منظور ایجاد لایه پوششی روی پسماندهای نیم‌سوخته در مراحل پایانی قرار دارد.

نیاز طرح‌های بازآفرینی حاشیه سبزوار به اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی

مهدی برزویی، دبیر ستاد بازآفرینی شهر سبزوار گفت: ۵۷ طرح عمرانی در محلات حاشیه این شهر در دست اجراست که تکمیل آن، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

راه اندازی اولیه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان ۱۴۰۰

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری به دلیل اهمیت موضوع پسماند در مرکز استان مورد توجه دولت است و امیدواریم این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی دولت به شهرداری بابل

مهدی کیانی، شهردار بابل گفت که دولت برای تکمیل فاز دوم کمربندی شرقی بابل در سال جاری یکصد میلیارد ریال به شهرداری کمک کرده است.

خدمات‌دهی بیش از ۷۰۰ تاکسی به شهروندان ساوجی

علی اصغر آرمیده، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ساوه شمار تاکسی‌هایی که در سامانه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه ثبت شده‌اند، حدود ۹۰۰ دستگاه است اما چون تعدادی از آنها به دلایلی از قبیل فرسودگی، خارج از سرویس دهی هستند، اکنون بین ۷۲۰ تا ۷۶۰ دستگاه تاکسی به صورت روزانه خدمات ارائه می‌کنند.

تاکید شهردار گرگان بر حل بحران آب

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرداری گرگان به منظور حل بحران آب در سطح شهر تاکید کرد و گفت: در این راستا تانکرهای شهرداری برای کمک رسانی به مناطق کم برخوردار اختصاص پیدا کرد و حلقه‌های چاه شهرداری در اختیار دستگاه آب و فاضلاب شهری قرار گرفته است.

لزوم همکاری دستگاه‌های متولی در ساماندهی سواحل گناوه

غلامرضا مهرجو، فرماندار گناوه گفت: همه دستگاه‌های متولی در ساماندهی سواحل شهرستان گناوه همکاری لازم را در فراهم کردن شرایط بهینه برای استفاده همشهریان و مسافران از این سواحل داشته باشند.

افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و ون در زنجان

فرهاد رفیعی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس، گفت: نرخ‌های اعلام شده مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و رقم عادلانه‌ای است.

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به پروژه‌های شهری زرندیه

سید علی آقازاده، استاندار مرکزی از اختصاص حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های خرقان، زاویه و پرندک برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خبر داد.

جابجایی و حفر سومین چاه کشاورزی شهرداری زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از مجوز جابجایی و حفر سومین حلقه چاه کشاورزی (چاه شماره ۶) شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به کاهش آبدهی چاه‌ها در اثر خشک سالی های اخیر و همچنین قدمت چاه‌ها و محل قرارگیری نامناسب، تعدادی از این چاه‌ها نیاز به جابجایی داشتند که این طرح با تخصیص اعتبار لازم، بر اساس اولویت حفاری‌ها انجام شده است.

کد خبر 504391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.