بیرون آوردن «سر» از خودرو حادثه آفرید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از جان باختن نوجوان ۱۷ ساله‌ای به دلیل بیرون آوردن سر از شیشه عقب خودرو و برخورد با رفیوژمیانی معبر در فداییان اسلام خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احسان مؤمنی از جانباختن پسر ۱۷ ساله به خاطر بیرون آوردن ناگهانی سر از خودرو و برخورد آن با رفیوژ میانی فداییان اسلام خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۲۳:۰۶ شب گذشته سرنشین عقب یک‌دستگاه سواری پراید که در حال تردد در مسیر فداییان به شمال قبل از خیابان غیبی بود ناگهان سر خود را از شیشه عقب خودرو بیرون می‌آورد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: چند لحظه از این اقدام سرنشین نگذشته بود که سر وی با رفیوژ میانی مسیر این بزرگراه برخورد کرده و باعث فوت جوان ۱۷ ساله می‌شود.

سرهنگ مؤمنی با بیان اینکه به گفته شاهدان، راننده پراید با دیدن این صحنه از محل حادثه متواری می‌شود، گفت: با دریافت این خبر بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور فاتب در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی از رانندگان خواست از تغییر مسیر ناگهانی در رانندگی پرهیز کرده و همیشه و در همه حال توجه کافی و لازم را به جلو داشته باشند و از انجام کارها و اقداماتی که توجه را از رانندگی منحرف می‌کند جدا خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 504377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.