لوکاتلی نزدیک به یووه و در رادار آرسنال

باشگاه یوونتوس چند سالی است که به جذب لوکاتلی فکر می‌کند و حالا آرسنال نیز به مشتریان وی اضافه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لوکاتلی هافبک ساسولو که ۲۳ سال سن دارد در مسابقات یورو عملکرد تحسین برانگیزی به جا گذاشته و در جریان پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل سوئیس نیز دو گل به ثمر رساند تا بیش از پیش مورد توجه باشگاه‌های مطرح قرار گیرد.

با توجه به مصدومیت مارکو وراتی و دوری احتمالی او از بازی‌ها، لوکاتلی می‌تواند تبدیل به مهره‌ای بسیار مهم برای تیم ملی ایتالیا شود چرا که او در کنار بازیکنان دیگر تیمش همچون پسینا بسیار خوب عمل کرده و در رادار باشگاه‌های مطرح فوتبال اروپا نیز قرار گرفته است.

مدیران ورزشی باشگاه ساسولو تأیید کرده‌اند که در حال حاضر تنها باشگاه یوونتوس برای جذب لوکاتلی با این باشگاه وارد مذاکره شده است و با توجه به روابط خوب بین این دو باشگاه احتمالاً توافق نهایی شود. با این وجود صحبت‌هایی در خصوص احتمال علاقه آرسنالی‌ها به وی نیز وجود دارد.

پیش بینی می‌شود ساسولو ۵۰ میلیون یورو بر روی بازیکن سابق تیم جوانان میلان که چند سالی است در ترکیب ساسولو حضور دارد بزند. البته با توجه به قیمت کنونی بازیکنان فوتبال در سطح اروپا و همچنین کیفیت و سن لوکاتلی، این مبلغ غیرمنطقی محسوب نمی‌شود و بانوی پیر باید برای جلوگیری از دخالت آرسنال هر چه سریع‌تر برای مذاکره وارد عمل شود.

کد خبر 504372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.