انتقال سانچو به یونایتد نهایی شد

منچستر یونایتد بالاخره پس از مدت ها برای انتقال جیدون سانچو با دورتموند به توافق رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، جیدون سانچو وینگر دورتموند اولین انتقال اوله گونار سولسشر در تابستان خواهد بود و انتظار می‌رود این معامله پس از انجام معاینات پزشکی روی بازیکن انگلیسی نهایی شود.

تا به این لحظه پس از حاصل شدن توافقات اولیه، منچستری‌ها پذیرفته‌اند که هزینه‌ای در حدود ۷۳ میلیون پوند (۱۰۱ میلیون دلار) برای این بازیکن ملی پوش بپردازند و به این ترتیب پس از انجام آزمایش‌های پزشکی و معاینات لازم، سانچو طی قراردادی پنج ساله رسماً به منچستریونایتد خواهد پیوست.

پیش بینی می‌شود که تمام مبلغی که تا این لحظه اعلام شده به صورت یک جا توسط سران باشگاه منچستر پرداخت شود و هیچ بندی برای پاداش یا پرداخت‌های اضافه در قرارداد وجود نداشته باشد. برخلاف سال گذشته که مذاکرات هر دو باشگاه به نتیجه نرسید، امسال شیاطین سرخ امید زیادی به نهایی کردن انتقال سانچو داشتند و این مهم بالاخره حاصل شد.

سانچو اکنون برای تکمیل انتقال خود باید تحت معاینه پزشکی قرار گیرد که انتظار می‌رود این اتفاق پس از اتمام کارش در بازی‌های بین‌المللی یورو ۲۰۲۰ رخ دهد. در حال حاضر تیم ملی انگلستان با درخشش بازیکنانی چون استرلینگ و هری کین موفق شده است به مراحل حذفی این رقابت‌ها صعود کند.

همانطور که پیش بینی می‌شد، سانچو اولین خرید یونایتدی‌ها در این بازه نقل و انتقالاتی بود اما باید در انتظار گزینه‌های دیگری نیز بود چرا که شیاطین سرخ در نظر دارند برای تقویت تیم در تمامی پست‌ها بازیکنان دیگری را نیز به خدمت بگیرند.

کد خبر 504366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.