۲۸ هزار رای باطله در انتخابات شورای شهر اراک تحلیل شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک گفت: کمترین میزان رای شورای پنجم، ۱۴ هزار رای بود اما در انتخابات شورای ششم ۲۸ هزار رای باطله به صندوق ها افتاد که پیامی است از سوی مردم به مسئولان و باید مورد تحلیل قرار گیرد.

ایرج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد شورای پنجم کلانشهر اراک، اظهار کرد: نمایندگان مردم در شورای شهر دوره پنجم سیاسی کاری نکردند و مدام سعی بر این بود که با شفافیت، مردم ناظر عملکرد این شورا باشند و نتایج عملکرد آن را ببینند.

وی افزود: بخش کوچکی از خدمات شورای شهر دوره پنجم شامل اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر مسیر دوچرخه، ساخت پیاده راه در مرکز شهر، گسترش فیبرنوری، گسترش سیستم روشنایی شهری، ساخت موزه دفاع مقدس، پروژه مصلا، سالن مدیریت بحران، ساخت پروژه رها شده آفتاب، ساخت پارک بانوان، اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح شریعتی، ورزش، مقاومت، جهان پناه، صیدی و ساخت زمین‌های ورزشی و چمن مصنوعی در پارک‌های محله‌ای و تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک با بیان این که اعضای شورای پنجم شهر اراک با سیاسی کاری ترور شخصیتی شده‌اند، ادامه داد: برخی‌ها با سیاسی کاری و پرونده‌سازی اجازه نمی‌دهند فرزندان این مرز و بوم رشد کنند و به خدمت صادقانه بپردازند.

رضایی اضافه کرد: برخی با صحبت‌ها و اظهارنظرهای کودکانه می‌گویند چرا یک پروژه ظرف دو ماه تکمیل شده است، واقعاً نمی‌دانم به این کوته بینان چه باید گفت و از مسئولان قوه قضائیه تقاضا دارم با کسانی که به خادمان ملت ستم کردند برخورد قانونی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: کمترین میزان رأی شورای پنجم، ۱۴ هزار رأی بود اما در انتخابات شورای ششم ۲۸ هزار رأی باطله به صندوق‌ها افتاد که پیامی است از سوی مردم به مسئولان و باید مورد تحلیل قرار گیرد.

کد خبر 504318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.