ثبت نام ۱۰۰۰ مشهدی در طرح باغ‌های زندگی و خاطره

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از ثبت نام ۹۰۰ نفر دیگر در طرح باغ زندگی و باغ خاطره در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: با اضافه شدن این تعداد، آمار ثبت نام کنندگان در این طرح به بیش از یک‌هزار نفر رسیده است.

احمدرضا سلامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ثبت نام باغ زندگی و باغ خاطره، اسفند ماه سال گذشته در شهر کلید خورد و تاکنون توانسته در افزایش مشارکت‌های مردمی در حفظ و توسعه فضای سبز مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه درخواست‌های زیادی برای ثبت پلاک درختان به نام تازه متولدین، درگذشتگان، تازه مزدوجین و اهدا کنندگان عضو سامانه به ثبت رسیده است، افزود: باغ زندگی ویژه تازه متولدین و تازه مزدوجین واقع در اراضی کمربند سبز جنوبی (سه راه حصار گلستان) به مساحت ۱۰ هکتار و ظرفیت پلاک گذاری سه هزار اصله درخت موجود و تازه کاشت در ۱۵ اسفندماه سال گذشته افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: باغ خاطره ویژه اهدا کنندگان عضو و تازه درگذشتگان نیز در ضلع شمالی بوستان بهار، به مساحت ۲.۵ هکتار و ظرفیت پلاک گذاری تعداد هزار و ۲۰۰ اصله درخت موجود و جدید در ۲۹ اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با تاکید بر حفظ، نگهداری و صیانت از فضای سبز شهر، خاطرنشان کرد: پلاک گذاری درختان به نام شهروندان در ایجاد تعلق خاطر آنان به درخت و نگهداری از آن در راستای بهبود محیط زیست شهری نقش مؤثری ایفا خواهد کرد.

کد خبر 504313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.