افتتاح بیش از ۳۳ میلیارد تومان پروژه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: روز یکشنبه هفته آینده در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بیش از سی و سه میلیارد تومان پروژه‌های این سازمان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار افتتاح خواهد شد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: افتتاح تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار یکی از پروژه‌های آماده سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری است که با بهره‌برداری از آن ۲۸ غرفه به ظرفیت غرفه‌های این میدان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: تالار ۲۵ در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و صرف اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان همراه با محوطه سازی احداث شده است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث نیروگاه خورشیدی ۲۶۰ کیلوواتی میدان مرکزی میوه و تره بار از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است، افزود: این پروژه با اعتبار چهار میلیارد تومان بر روی بام تالار ۲۵ میدان مرکزی ایجاد شده که نخستین و بزرگترین نیروگاه خورشیدی در شهرداری‌های کلانشهرهای کشور و نخستین پروژه در میادین مرکزی میوه و تره‌بار کشور به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: با احداث نیروگاه خورشیدی ۲۶۰ کیلوواتی میدان مرکزی میوه و تره بار، نخستین سازمانی هستیم که طرح تکلیفی مصوبه هیئت وزیران مبنی بر اینکه هر سازمان و دستگاهی باید ۲۵ درصد انرژی خود را از انرژی‌های نو به دست آورد را اجرایی می‌کنیم.

مجیری خاطر نشان کرد: احداث نیروگاه خورشیدی ۲۶۰ کیلوواتی میدان مرکزی میوه و تره بار افزایش دو برابری انرژی‌های تجدید پذیر را در شهرداری اصفهان به همراه خواهد داشت.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه‌های آماده افتتاح، احداث سقف قسمت شرقی محوطه سبزی میدان مرکزی میوه و تره‌بار با متراژ پروژه چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع است که با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان افتتاح می‌شود تا کشاورزانی که در این محل به صورت مستقیم بارهای خود را عرضه می‌کنند در زمستان و تابستان از بارش باران و تابش مستقیم آفتاب در امان باشند و با مسقف کردن این قسمت فضای بهتری برای فعالیت آنها فراهم شود.

کد خبر 504306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.