پروژه پل قدس اردبیل باید در اولین فرصت تکمیل شود

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم اتمام پروژه پل قدس است که از سال‌های قبل احداث آن آغاز شده و باید در اولین فرصت به پایان برسد.

ابراهیم صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قصد داریم با هماهنگی و تعاملات بیشتر مردم با اعضای شورای اسلامی شهر در جهت توسعه و پیشرفت اردبیل گام برداریم.

وی با تاکید بر این که باید مشارکت‌های مردمی با مدیریت شهری در دوره ششم افزایش یابد، افزود: لازم است نظارت اعضای شورا بر عملکرد اقدامات و طرح‌های شهرداری از دوره‌های پیشین کامل‌تر و بیشتر شود.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دوره ششم فرصتی است تا بتوانیم مشکلات و نقاط ضعفی که در دوره‌های قبلی در شهرداری و مدیریت شهری به وجود آمده را بررسی کرده و به تک تک آنها رسیدگی کنیم.

صفری تصریح کرد: سعی بر این است تا در دوره ششم اعمال و اقداماتی که با عملکرد شورا مغایرت دارد رسیدگی شده و پروژه‌های عمرانی و برنامه‌ریزی‌های ناکام مانده، به سرانجام برسد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم اتمام پروژه پل قدس است که از سال‌های قبل احداث آن آغاز شده و باید در اولین فرصت به پایان برسد.

کد خبر 504304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.