طرح جداسازی آب شرب از آب خام به صورت کامل اجرا شده است

شهردار رزوه گفت: با اجرای تغییر آبیاری سنتی، اکنون ۹۵ درصد فضای سبز شهری روزه به آبیاری تحت فشار و قطره‌ای تجهیز شده است و سالانه ۲۰ میلیون لیتر آب صرفه‌جویی می‌شود.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد چهار سال شهرداری رزوه اظهار کرد: عملیات جداسازی آب شرب از آب خام به صورت صد درصدی اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای پروژه تغییر آبیاری از روش سنتی، اکنون ۹۵ درصد فضای سبز شهری روزه به آبیاری تحت فشار و قطره‌ای تجهیز شده است و سالانه ۲۰ میلیون لیتر آب صرفه‌جویی می‌شود.

شهردار رزوه با بیان اینکه در چهار سال گذشته ۳۰ هکتار فضای سبز شهری افزایش داشته است، افزود: احداث باغ‌های بادام، گردو، به، گلابی و انواع میوه به وسعت ۱۵ هکتار افزایش یافت.

علی‌محمدی افزود: صنعت باغداری شهر از حدود ۲۰ هکتار به حدود ۵۰۰ هکتار افزایش داشته است همچنین با گسترش صنعت گلخانه‌ای و تغییر برندینگ شهری و ایجاد کمربند سبز شهری اطراف رزوه، بی‌سابقه‌ترین شهر نسبت به جمعیت در کل کشور هستیم.

وی با بیان اینکه با اجرای عملیات آزادسازی، وسعت سه میدان و چهار خیابان اصلی شهر حدود ۶ هکتار گسترش یافت، گفت: با جلب رضایت مالکان پارک طبیعی شهر در حدود ۳۰ هزار متر مربع و پارک جنگلی بیشه زار شهر در حدود ۱۳۰ هزار متر مربع اخذ واگذاری گرفت.

شهردار رزوه عنوان کرد: در سه سال گذشته در این شهر ساخت و سازها و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به ۱۰ سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

علی‌محمدی از احداث هفت پل در سطح شهر طبق نقشه جامع شهری خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ مورد از معابر و کوچه‌های جدید در قالب شهرک‌های جدید شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد عملیات جدول گذاری و کانیو گذاری در سطح شهر انجام شده است، گفت: با جلب رضایت مالکان حدود ۱۵ هکتار ملک برای توسعه ادارات شهرستان تملک کردیم.

شهردار رزوه خاطرنشان کرد: برخی ملک‌های داخل محدوده شهر که حدود ۵۰ سال دچار اختلافات شدید اجتماعی و سیاسی بودند برای اولین بار پس از تأسیس شهرداری تعیین تکلیف شده اند.

کد خبر 504266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.