ایتالیا با تمام قوا به مصاف بلژیک خواهد رفت

جدال سخت ایتالیا برابر بلژیک نیاز به آمادگی حداکثری آتزوری و حضور بازیکنان باتجربه در زمین مسابقه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم ملی ایتالیا که در حال آماده سازی خود برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برابر تیم ملی بلژیک بوده، امیدوار است که بتواند از حضور جورجو کیلینی مدافع با تجربه استفاده کند.

این بازیکن ۳۶ ساله دو بازی اخیر ایتالیا در یورو را بدون حضور در زمین مسابقه پشت سر گذاشت و کادر پزشکی ایتالیا نیز مرتباً به وضعیت او رسیدگی می‌کردند. با توجه به پیشرفتی که در شرایط کیلینی حاصل شده، مانچینی امیدوار است که بتواند در بازی حساس برابر بلژیک از زوج کیلینی و بونوچی در خط دفاعی استفاده کند تا سد مستحکمی برابر روملو لوکاکو ایجاد شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که روبرتو مانچینی تا آخرین لحظه منتظر خواهد بود تا ببیند دقیقاً می‌تواند از چه بازیکنانی در ترکیب تیمش استفاده کند. برخی از بازیکنان به دلیل خستگی و یا مصدومیت جزئی ممکن است شرایط حضور در بازی را نداشته باشند و به همین دلیل مانچینی فعلاً تصمیم قطعی نگرفته است.

البته تیم ملی بلژیک نیز احتمالاً بدون دو ستاره خود از تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در زمین بازی حاضر خواهد شد. ادن هازارد و کوین دی بروینه دو بازیکنی بودند که در بازی برابر تیم ملی پرتغال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کردند و هنوز میزان آمادگی قطعی آن‌ها مشخص نیست.

احتمالاً بازیکنانی چون دوناروما و اسپیناتزولا از میان بازیکنان دفاعی به صورت قطعی در ترکیب اصلی باشند. همچنین دور از انتظار نیست که مارکو وراتی و نیکولو بارلا نیز در میانه میدان مجدداً حضور پیدا کنند. یکی از احتمالات مهم دیگر نیز انتخاب میان کیه زا و براردی است چرا که دو بازیکن دیگر خط حمله ایتالیا احتمالاً چیرو ایموبیله و لورنزو اینسینیه هستند.

کد خبر 504182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.