گرت بیل می تواند در تابستان راهی ام ال اس شود

کوچ ستاره ولزی به لیگ ستارگان آمریکا احتمالاً خیلی زودتر از آن که پیش بینی می‌شد اتفاق بیفتد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، گرت بیل پس از حذف ولز در مرحله یک شانزدهم نهایی در یورو ۲۰۲۰، اکنون به دنبال حل بلاتکلیفی خود برای تصمیم در رابطه با آینده‌اش در فوتبال باشگاهی است چرا که مشخص نیستد مذاکره با رئال و تاتنهام چه نتیجه‌ای برای وی حاصل شود.

گرت بیل در حالی احتمالات را برای پیوستن به لیگ ستارگان آمریکا بررسی می‌کند که هنوز در جدال با رئال مادرید است. باشگاه رئال مادرید که چند سالی است رابطه خوبی با بیل ندارد، او را به تیم تاتنهام قرض داد اما پس از حضور قرضی این بازیکن در تیم سابق خود، لندنی‌ها نیز مایل به ادامه همکاری با او نیستند.

به گزارش روزنامه دیلی میرور، گرت بیل نیم نگاهی به ام ال اس دارد و احتمالاً ال ای گلکسی یکی از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن باشد. مشخصاً بهترین پیشنهاد از لحاظ مالی بیل را متقاعد خواهد کرد تا به کشور آمریکا برود و مسیری که بازیکنان دیگری چون زلاتان، دیوید بکام و استیون جرارد نیز تجربه کرده‌اند را انتخاب کند.

با توجه به اینکه باشگاه ال ای گلکسی در لس‌آنجلس آمریکا قرار دارد، نه تنها پیشنهاد مالی بیل را به این انتقال راضی خواهد کرد، بلکه از سوی دیگر با توجه به محبوبیت زیاد گلف در لس‌آنجلس، بیل می‌تواند هم فوتبال بازی کند و هم از گلف آمریکا لذت ببرد.

کد خبر 504176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.