بازار ارز دیجیتال امروز ۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار/ پیش بینی رفتار بازار کریپتو

بر اساس تحلیل‌های مختلف از منابع معتبر جهانی پیش بینی می‌شود حداقل به مدت دو ماه دیگر الگوی بیت کوین در میان مدت خنثی بوده و تغییرات چندانی نداشته باشد و تا زمانی که سطح ۴۰ هزار واحد را رو به بالا و یا سطح ۳۰ هزار واحد را رو به پایین نشکند نمی‌توان گفت روند پیش رو چگونه خواهد بود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۹ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین

۳۴ هزار و ۸۳۲ دلار

اتریوم

دو هزار و ۱۱۴ دلار
بایننس کوین

۲۹۵ دلار

کاردانو

یک دلار و ۳۴ سنت

دوج کوین

۲۴ سنت

ریپل

۶۷ سنت

پولکادات

۱۵ دلار و ۷۱ سنت
یونی سواپ

۱۷ دلار و ۹۵ سنت

بیت کوین کش

۵۱۳ دلار

بازار ارز دیجیتال امروز ۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار/ پیش بینی رفتار بازار کریپتو

(منبع: ارز دیجیتال)

بر اساس تحلیل‌های مختلف از منابع معتبر جهانی پیش بینی می‌شود حداقل به مدت دو ماه دیگر الگوی بیت کوین در میان مدت خنثی باشد یعنی تغییرات چندانی نداشته باشد و تا زمانی که سطح ۴۰ هزار واحد را رو به بالا و یا سطح ۳۰ هزار واحد را رو به پایین نشکند نمی‌توان اظهار کرد که روند پیش رو به چه صورت خواهد بود بنابراین در این مقطع از زمان نظاره‌گر بازار خواهیم بود تا روند آن مشخص شود.

هارد فورک اتریوم کلاسیک در راه است

توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم کلاسیک روز دوشنبه از یک هارد فورک برای پیاده‌سازی آخرین نسخه این پروژه خبر دادند. این به‌روز رسانی که Magneto نام گرفته است، در اواخر ژوئیه (اوایل مرداد) اجرا می‌شود و چهار طرح بهبود اتریوم EIP را در برمی‌گیرد که برای نخستین بار در به‌روزرسانی برلین شبکه اتریوم مشاهده شدند. این طرح‌ها امنیت شبکه را بهبود بخشیده و کارمزد گس را کاهش می‌دهند.

اعطای مجوز به کوین بیس به عنوان متولی رمز ارزها در آلمان

مرجع نظارت مالی فدرال آلمان BaFin امروز اعلام کرد که اولین مجوز فعالیت متولی ارزهای دیجیتال را برای صرافی کوین بیس صادر کرده است. این نهاد نظارتی همچنین عنوان کرد که به دلیل کمبود تجارب در حوزه ارزهای دیجیتال، یک تیم بین رشته‌ای و بین دپارتمانی از بخش‌های مختلف برای رسیدگی به مسائل مربوط به این حوزه تشکیل خواهد داد. گفتنی است که از ژانویه ۲۰۲۰ به بعد، تمام شرکت‌های حوزه ارزهای دیجیتال در آلمان به دریافت تاییدیه این نهاد نظارتی ملزم شده‌اند.

رشد ۱۹ هزار درصدی سرمایه‌گذاری در رمز ارزها در هندوستان

سرمایه‌گذاران هندی بدون توجه به تهدیدهای مداوم قانون گذاران این کشور به اعمال قوانین سختگیرانه علیه رمز ارزها طی سال گذشته تا کنون ۳۸.۸ میلیارد دلار در این بازار وارد شده است. بنا بر گزارش شرکت تحلیل شبکه Chanalysis، میزان سرمایه‌گذاری هندی‌ها در این بازار طی سال گذشته از ۲۰۰ میلیون به ۴۰ میلیارد دلار رسیده و تخمین زده می‌شود مجموعاً ۱۵ میلیون نفر در این کشور در این بازار فعال هستند. به گفته هم‌بنیانگذار صرافی ZebPay، علاقه به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال بین افراد ۱۸ تا ۳۵ بیشتر است زیرا خرید و فروش رمز ارزها از سایر دارایی‌ها مانند طلا راحت‌تر است.

دادگاه عالی هند در ماه مارچ سال ۲۰۲۰ با تصمیم بانک مرکزی این کشور مبنی بر ممنوعیت فعالیت شرکت‌های تأمین‌کننده خدمات رمز ارزها موافقت نکرد که این امر تأثیر مثبت بزرگی بر رشد این بازار در این کشور داشت. با این وجود بانک مرکزی هند RBI طی ۱۵ ماه گذشته همچنان به تهدیدات خود علیه ممنوعیت استفاده از دارایی‌های دیجیتال ادامه می‌دهد.

کوین بیس با سرعت مثال‌زدنی مشغول افزودن ارزهای جدید است

صرافی کوین بیس که بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا محسوب می‌شود، با سرعت هر چه بیشتر دارایی‌های دیجیتال جدید را به فهرست معاملاتی خود اضافه می‌کند. این صرافی که در سال گذشته میلادی ۲۱ ارز دیجیتال را لیست کرده بود. فقط در ۶ ماه نخست امسال، ۲۹ دارایی جدید را به فهرستش افزوده است تا در رقابت با دیگر صرافی‌ها همانند بایننس جا نماند. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس نوشت این صرافی هر دارایی را که از لحاظ قانونی منعی نداشته باشد اضافه خواهد کرد. در همین حال، بخش کاستودی کوین بیس هم با افزودن ۷۴ توکن در سال ۲۰۲۱ مجموع دارایی‌هایی را که در فهرست این بخش قرار دارند به ۱۳۴ توکن رسانده است.

اضافه‌شدن ۵۰ هزار آدرس جدید به آدرس‌های سهام‌گذاری کاردانو تنها در سه هفته

بر اساس داده‌های سایت PoolTool، در مدت سه هفته ۵۰ هزار آدرس استیکینگ یا سهام‌گذاری جدید به شبکه کاردانو اضافه شده است. آدرس‌های سهام‌گذاری کاردانو در کمتر از یک ماه، ۸ درصد افزایش یافته است. هم‌زمان با افزایش توجه و علاقه افراد به کاردانو، تعداد کل آدرس‌های سهام‌گذاری این ارز دیجیتال در اوایل ماه ژوئن از مرز ۶۰۰ هزار آدرس عبور کرده و اکنون به ۶۵۹ هزار و ۳۰۱ آدرس فعال رسیده است.

مخفیگاه مک‌آفی در اسپانیا فارم بیت کوین بوده است

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، هتلی که جان مک‌آفی پیش از دستگیری خود در اسپانیا در آن اتاق گرفته بود، دارای یک مزرعه استخراج بیت کوین بوده است. پلیس در سال ۲۰۱۸ به این هتل یورش برد و فارم بیت کوین را در طبقه زیر زمین آن کشف کرد اما اختیارات لازم برای توقیف تجهیزات آن را نداشت. گفته می‌شود که جان مک آفی قبل از دستگیری در یک "هتل ارواح" اسپانیایی با یک مزرعه استخراج بیت کوین در زیرزمین مخفی شده بود. سرنخ‌های دریافت شده از تصاویر و پیام‌هایی که این سرمایه دار ضد ویروس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده به یک هتل نیمه متروکه متعلق به یک روس اشاره دارد.

تحلیلگر داده‌های درون شبکه‌ای,Will Clemente : دستان قوی در حال خرید و انباشت بیتکوین در حجم‌های زیاد هستند

این تحلیلگر به ۱۲۳ هزار و ۴۰۰ فالوئر توئیتر خود گفته است که در طول ماه گذشته هولدرهای بلند مدت به آرامی در حال خرید در حجم‌های در زیاد بوده‌اند. در ۳۰ روز گذشته، هولدرهای بلند مدت تعداد ۵۷۹ هزار و ۹۴۰ بیتکوین به مجموع دارایی‌ای خود اضافه کرده‌اند در حالی که در همین مدت هولدرهای کوتاه مدت ۵۲۱ هزار و ۹۸۳ بیتکوین خود را فروخته‌اند. مدیر اطلاعات صندوق پوششی , Moskovski Capital نیز اشاره کرده که در حالی هولدرهای کوتاه مدت در حال فروش هستند، میلیاردها میلیارد دلار در قالب استیبل کوین‌ها در حال سرازیر شدن به صرافی‌ها هستند. این نشان می‌دهد که کسانی که کنار ایستاده‌اند آماده ورود به بازار کریپتو هستند.

پیشگامی میلیاردر مکزیکی برای راه‌اندازی اولین بانک طرفدار بیت‌کوین در مکزیک

میلیاردر مکزیکی و سومین فرد ثروتمند این کشور – Ricardo Salinas Pliego- با تاکید بر حمایت خود از بیت کوین از برنامه آتی خود برای راه‌اندازی اولین بانک طرفدار این رمزارز در این کشور خبر داد.

وی این خبر را در تاریخ ۲۷ ژوئن و از طریق توییتی منتشر کرد و اعلام کرد بانک وی پذیرای پرچمدار دارایی‌های دیجیتال -BTC- خواهد بود. لازم به ذکر است که Salinas بنیانگذار شرکت‌های متعددی در مکزیک بوده از جمله بانک Banco Azteca که درآمد سالانه آن در ۲۰۲۰ برابر با ۲.۵۴ میلیارد دلار بوده است. طبق گزارش Bloomberg سرمایه این میلیارد مکزیکی امسال از ۲.۸ به ۱۵.۸ میلیارد دلار رسیده است. به گفته Salinas، وی سال گذشته ۱۰ درصد از میزان نقدینگی خود را به بیت کوین اختصاص داده بود.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۹ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار/ پیش بینی رفتار بازار کریپتو

منابع: یوبیتکس، کوینبیس، نوبیتکس، ارزدیجی

کد خبر 504114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.