تراکتور _ ذوب آهن/ تلاش گاندوها برای بقا

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ چهارشنبه ۹ تیرماه _ تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بنیان دیزل از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن می‌رود.

بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

ورزشگاه: بنیان دیزل

داوران: یاسر همرنگ، آرمان اسعدی، محمد رضا مدیر روستا و رضوان سرشار

ناظر: حسین نجاتی

تیم فوتبال تراکتور در این فصل تغییرات زیادی در کادر فنی داشت و به تازگی رسول خطیبی سرمربی این تیم که نتوانست نتایج مطلوبی بگیر از هدایت سرخپوشان تبریزی استعفا کرد و کنار رفت تا مدیران این باشگاه فیروز کریمی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. تراکتور تا به اینجای لیگ برتر به هشت پیروزی، ۹ تساوی و هفت باخت دست یافته که با ۳۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است. تی‌تی‌ها اگر بتوانند مقابل ذوب آهن به پیروزی برسند در صورت نتیجه نگرفتن تیم‌های فولاد و گل گهر سیرجان تا رده پنج بالا خواهند آمد، اما اگر بازی را واگذار کنند و پدیده سه امتیاز بازی این هفته را بگیرد امکان سقوط تا رده هشتم وجود دارد.

طبق گفته فیروز کریمی تراکتور در این دیدار تعدادی از بازیکنان تأثیر گذار خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

تیم فوتبال ذوب آهن که شرایط سختی را در آخر جدول سپری می‌کند تا هفته بیست و چهارم چهار پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۰ شکست به دست آورده که با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدل قرار دارد. گاندوها برای اینکه به لیگ دسته یک سقوط نکنند با نساجی مازندران و سایپا رقابت می‌کنند، با وجود اینکه این دو تیم سه امتیاز از ذوب آهن بیشتر دارند بازی‌های هفته پایانی حکم فینال را برای ذوب آهن دارد و باید از همه آنها سربلند بیرون بیاید در غیر این صورت برای فصل بعد این تیم را باید در لیگ دسته اول ببینیم.

در بازی رفت این دو تیم تراکتور با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را از پیش رو برداشت.

کد خبر 504098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.