ترجمه مشکلات به حاکمیت وظیفه مهم سازمان بازآفرینی است

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد گفت: سازمان بازآفرینی در حقیقت در بافت فرسوده و ناکارآمد وظیفه ترجمه مشکلات به حاکمیت را برعهده دارد که امیدواریم در بروکراسی اداری راهی برای حل مشکلات بافت های ناکارآمد باز شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مصطفی نعمتی، اظهار کرد: سازمان بازآفرینی در حقیقت در بافت فرسوده و ناکارآمد وظیفه ترجمه مشکلات به حاکمیت را برعهده دارد و امیدوارم در بروکراسی اداری راهی را باز کنیم تا مشکلات بافت‌های ناکارآمد مرتفع شود.

وی افزود: متأسفانه بروکراسی زیادی بر کارها حاکم است. روند کار در دفاتر تسهیلگری به این صورت است که ابتدا با دفاتر توسعه محلی قرارداد بسته می‌شود و بعد از استقرار آنها در محلات و دستیابی به شبکه مسائل، سند توسعه محله ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد ادامه داد: این سند با حضور کارشناسان بازآفرینی تحلیل گیری و به کارگروه‌های شهرستان ارسال می‌شود و بعد از تصویب در ستاد بازآفرینی شهرستان، ستاد بازآفرینی استان و ستاد بازآفرینی کشور به سازمان برنامه و بودجه رفته و طی زمان بندی مشخص، وجوهی برای این کار در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 504076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.