صحبت‌های مدیر آموزش و پرورش آستارا صحت ندارد

شهردار بندر آستارا گفت: صحبت‌های مدیر آموزش و پرورش در خصوص غیبت شهردار در جلسات شورای آموزش و پرورش در سه سال گذشته به هیچ عنوان صحت ندارد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در واکنش به اظهارات روز گذشته مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در خصوص غیبت او در جلسات شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: مدیریت شهری آستارا در سه سال گذشته همواره در جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان حضور داشته و امضای شهردار در برگه صورتجلسه‌ها موجود است.

وی تصریح کرد: صحبت‌های مدیر آموزش و پرورش در خصوص غیبت شهردار در جلسات شورای آموزش و پرورش در سه سال گذشته به هیچ عنوان صحت ندارد.

شهردار آستارا با بیان این که مدیریت شهری روز گذشته به جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دعوت نشده بود، ادامه داد: در این مدت فقط یک بار در جلسات این شورا به دلیل رفتن به مأموریت کاری حضور نداشتم که البته معاون شهردار در این جلسه حضور داشته است.

وی با تاکید بر این که شهرداری در دوره پنجم شورا همواره در کنار آموزش و پرورش شهرستان بوده و بیشتر خدمات را به مدارس ارائه کرده و مدیریت شهری ارتباط بسیار خوبی با مدیران مدارس دارد، افزود: در این مدت شهرداری در زمینه نظافت، اجرای فضای سبز و زیباسازی در مدارس به آموزش و پرورش خدمت‌رسانی کرده و در بسیاری مواقع برای برگزاری اردوهای تفریحی شهری و حضور در پارک جنگلی بی‌بی یانلو، خودرو رایگان در اختیار سرویس دانش آموزان قرار داده است.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل فرمانداری مطرح کرده بود: «شهردار آستارا حدود سه سال است که در جلسات این شورا حضور پیدا نمی‌کند و از فرمانداری انتظار داریم علت حضور نیافتن شهردار را پیگیری کند و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در امر زیباسازی فضای سبز مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید به آموزش‌ و پرورش کمک کنند.»

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 504066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.