افتتاح ۳ طرح بهداشت و درمان در میبد با حضور وزیر بهداشت

شهردار میبد از افتتاح سه طرح بهداشت و درمان توسط وزیر بهداشت در شهر میبد خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل مرحله اول توسعه بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، مجتمع پزشکان و طرح توسعه اورژانس میبد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نقوی در اینستاگرام خود نوشت:

«وزیر بهداشت سه طرح بهداشت و درمان را در میبد افتتاح کرد

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر سه شنبه در ادامه دومین روز سفرش به یزد، با سفر به شهر تاریخی میبد، سه طرح توسعه بهداشت و درمان این شهرستان را افتتاح کرد.

این طرح‌ها شامل مرحله اول توسعه بیمارستان امام جعفر صادق (ع)، مجتمع پزشکان و طرح توسعه اورژانس میبد است. مرحله نخست طرح توسعه بیمارستان یادشده با هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در سه طبقه و با ۱۲۰ تخت و با صرف ۸۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران و دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح شد.

همچنین مجتمع پزشکان شامل هشت واحد هر کدام با ۱۱۰ متر مربع زیربنا با مجموع هفت میلیارد تومان هزینه و طرح توسعه اورژانس شهرستان با ایجاد ۱۲ تخت با ۵۰۰ متر مربع زیربنا و پنج میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها استاندار یزد و تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مجموعه‌های وابسته به وزارت بهداشت در استان حضور داشتند.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

افتتاح ۶۹۶ طرح بهداشتی در ۱۰ استان، ۱۵ طرح درمانی و ۵۹ طرح بهداشتی از جمله برنامه سفر دو روز نمکی در یزد بود.»

کد خبر 504063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.