انگلیس ۲- آلمان صفر / جدال سنتی به سود سه شیرها

تیم ملی انگلیس با پیروزی برابر رقیب سنتی خود به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های انگلیس و آلمان در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر انگلیس به پایان رسید.

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دیدار تیم‌های انگلیس و آلمان

ورزشگاه: ومبلی (لندن، انگلیس)

گل‌ها: رحیم استرلینگ (دقیقه ۷۵) و هری کین (دقیقه ۸۶) برای انگلیس

انگلیس: جردن پیکفورد، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس (۸۸- جوردن هندرسون)، جان استونز، هری مگوایر، هری کین، رحیم استرلینگ، کیران تریپیر، کالوین فیلیپس و بوکایو ساکا (۶۹- جک گریلیش)

سرمربی: گرت ساوتگیت

آلمان: مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، ماتیاس گینتر (۸۷- امره جان)، متس هوملس، یاشوا کیمیش، کای هاورتس، تونی کروس، تیمو ورنر (۶۹- سرژ گنابریلئون گورتسکا، رابین گوزنس (۸۸- لروی سانه) و توماس مولر (۲+۹۰- جمال موزیالا

سرمربی: یواخیم لو

داور: دنی ماکلی (هلند)

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در حالی بین انگلیس و آلمان برگزار می‌شد که پیش بینی تیم برنده از بین این دو واقعاً کار سختی بود. دیدار هم همینطور پیش رفت و در نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی ارائه دادند و چندان خطر جدی روی دروازه‌ها شکل نگرفت.

در نیمه دوم آلمان نسبت به نیمه نخست شکل هجومی‌تری به خود گرفت اما این انگلیس بود که تنها دقایقی بعد از به زمین آمدن جک گریلیش هافبک خلاقش روی تأثیر او روی حمله انگلیس، توسط رحیم استرلینگ به گل برتری دست یافت. انگلیس که در ورزشگاه ومبلی لندن از حمایت شدید طرفداران دو آتشه خود برخوردار بود در یک ربع پایانی پس از به ثمر رساندن گل برتری شرایط روحی بهتری نسبت به حریف داشت و در دقیقه ۸۶ گل دوم را هم توسط هری کین به ثمر رساند. البته انگلیس خوش شانس بود که چند دقیقه قبل از این گل موقعیت تک به تکی که روی اشتباه استرلینگ برای آلمان شکل گرفته بود تبدیل به گل نشد.

بدین ترتیب انگلیس در شبی که یک فوتبال حساب شده ارائه داد موفق شد آلمان را حذف کند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. آنها در این مرحله به مصاف برنده دیدار سوئد و اوکراین خواهند رفت.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۷۵- انگلیس) - هجومی انگلیسی‌ها از پشت محوطه جریمه آلمان در نهایت با پاس گریلیش به سمت چپ همراه شد تا در ادامه پاس تند و تیز لوک شاو در دهانه دروازه با ضربه استرلینگ تبدیل به گل شود.

۰-۲ (دقیقه ۸۶- انگلیس) - در یک ضد حمله ارسال گریلیش از سمت چپ در چند قدمی دروازه با ضربه سر هری کین تبدیل به گل دوم انگلیس شد.

کد خبر 504046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.